Ex-vriendje

Dit wordt waarschijnlijk een groot zeurverhaal. sorry. maar ik móet het echt kwijt.

Ik had vorig jaar, halverwege het schooljaar een vriendje. Ik was hartstikke verliefd, hij ook op mij. maar na een paar maanden ging het over. in de zomervakantie maakte ik het uit. Omdat we daarvoor ook al vrienden waren, en ik vind hem nog steeds harstikke aardig wilde ik vrienden blijven. hij ook. We hebben sinds dien nooit met z’n tweeën durven afspreken. altijd met anderen erbij. zo ook zijn beste vriend, die toevallig het vriendje van een van mijn beste vriendinnen is. Ik heb hem nooit echt aardig gevonden, maar dit nooit echt laten merken. Ik heb het er wel eens over gehad. Hij is best aardig enzo, en ook goed voor m’n vriendin, en hartstikke lief. Maar ik mag hem gewoon niet, ook omdat hij heel snel dingen doorverteld. Nu verteld mijn ex-vriendje alles aan hem. ook alles over mij. echt alles. Hij weet veel te veel, en daarom vind ik hem steeds minder aardig. Nu heeft hij mijn beste vriendin iets geflikt en ik haat hem nu echt. Maar hij weet steeds meer over mij. Ik weet nu echt niet meer wat ik meot doen. Ik heb hele erge ruzie met mijn ex-vriendje, en dat vind ik hartstikke erg. hij nog erger omdat hij me nog leuk vind. Ik heb hem een boze mail gestuurd met allemaal dingen die ik niet echt meende, maar ik ben nu te laat. hij leest het binnekort.

Wat moet ik doen. Ik wil geen ruzie, en ik wil ook niet dat het wéér uit gaat tussen die vriendin en haar vriendje (ze hebben tegenwoordig beetje knipperlichtrelatie, maar hij is echt goed voor haar, hij is heel lief enzo voor haar en ze verdiend hem echt. daar moet ik niet tussen komen echt niet!)

Wie weet wat ik moet doen?

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen.

hem nog een mail sturen, hopen dat hij die leest voor die andere mail?
hem in ieder geval laten weten wat je hoopt (dus dat het aanblijft tussen zijn vriend en jouw vriendin) en dat je het niet leuk vindt hoe het de laatste tijd gaat…

misschien proberen gewoon dingen met hem te bespreken? misschien kan je beter het ‘toch vrienden blijven’ opgeven… als jullie aan nog maar ruzie hebben, daar schiet je ook niks mee op lijkt me

dankje voor reactie.

Hij had de mail niet eens gezien, hij kwam op msn. en heb gevraagt of hij de mail wilde verwijderen. zonder te lezen. dat heeft hij gedaan.

Ik ben alleen nog steeds beetje in de war. we zitten bij elkaar in de klas, dus we móeten wel met elkaar om blijven gaan, zowiezo omdat onze klas heel hecht is.

hhmmm, ik vraag me af of ie wel echt dat mailtje niet gelezen heeft!
ik zou t in ieder geval wél lezen als iemand zo iets tegen mij zou zeggen.
:cold_sweat:

idd ik zou het dan ook juist gaan lezen…

maarja praat is goed met hem?