ex vriendje

wat zou jij doen bij mijn verhaal?
  • het laten zoals het is
  • samen weer opnieuw beginnen
  • hem compleet vergeten
  • op andere jongens richten
  • verder met hem gaan waar we zijn geëindigd

0 stemmers

hoihoi mensen,
ik vroeg me eigenlijk af wat jullie hier van vinden en wat jullie tips zijn, maar hier is eerst mijn verhaal:
vorig jaar heb ik het uitgemaakt met een jongen omdat ik niet meer hetzelfde voor hem voelde als toen we net hadden, maar naar een jaartje miste ik toch wel het gevoel om hem een knuffel te geven en om z’n hand vast te houden of dit dus :hugs: vooral het gevoel in mn buik wat ik dan krijg. we hebben al die tijd wel gewoon met elkaar gepraat en een maandje terug zei hij dat hij me nog steeds terug wil, dus hem ik ook tegen hem gezegd dat ik ons ook wel mis, maar ik heb ook gezegd dat ik niet ineens iets met hem wil hebben. dit heb ik niet tegen hem gezegd maar, ik ga aankomend school jaar naar een nieuwe school (dit wist hij al wel, alleen > niet) en mn nieuwe klas is heel gezellig, ook de jongens dus en ik heb mezelf wijsgemaakt om te wachten tot volgend schooljaar omdat er een paar hele leuke jongen in de nieuwe klas zitten en ik bang ben dat ik zijn hart weer breek op een 1 of ander manier wat ik natuurlijk totaal niet wil. maar in die tussen tijd denk ik heel vaak aan hem.
snappen jullie dit een beetje?? en kunnen jullie me hiermee helpen?? (i know i sound stupid right now)
xoxo

ps: ik verander dit verhaal af en toe om het duidelijker voor jullie en mezelf te maken

Het klinkt voor mij meer dat je het hebben van een jongen die je kon knuffelen en zo miste, want als je echt verliefd op hem was zou je niet ‘bang zijn de ware mis te lopen’, want dan zou je hem als diegene zien.

dat is ook wel zo maar ik heb mezelf nog nooit zo gelukkig gevoeld bij iemand anders.
ow en dat “ware” gebeuren komt denk ik vooral door films waarvan ik weet dat die perfecte momenten toch nooit gebeuren