Ex, vriendin??

Damess,

Heb 't paar dagen geleden ongvr. uitgemaakt met me boy. Maar goed heb daar meer redens voor, hij is elke dag met een meisje nou ‘‘vriendin’’ maar ja ze zit ook gewoon in me klas dat is t dus. Tijdens pauze, schooltijd, na school, :rage: :rage: En ook tijdens een opendag waren ze hele dag samen. Geen idee waarom, er komen ook kinderen naar me toe van ‘‘jaa dit kan toch niet, ze hebben denk ik’’ dit dat. Maar goed dat was ook dus toen wij hadden. Maar ik weet niet waarom, wilt hij me jaloers maken ofso? Of gewoon probeerde om van me af te komen ofzo iets? Maar hoor ook altijd dat ze veel aan boys plakt die al een relatie hebben. Maar goed… ben zooo boos op die chick pff… wat nuu??
:rage: :rage: :rage:

Pfff, tjah wat wil je nou??
het klinkt niet netjes maar ja, het is uit. Je hebt er namelijk niets over te zeggen.
Kop naar boven, borst vooruit en straal negeren.
Want als hij je jaloers wil maken, is het toch gelukt of niet??

Waarschijnlijk had hij haar oftewel al lang op het oog en zag hij zijn kans, oftewel is hij haar aan het gebruiken om zich niet alleen te voelen, wie weet.
Enkel hij kent de reden, maar ik denk niet dat je je daarmee wil bezig houden en het gaat vragen.

Ja klopt, maarja ook tijdens onze relatie…

Het kan ook vriendschappelijk zijn?
Want ik ga ook veel om met jongens die al een vriendin hebben, maar ik zie niks in hen. Ik zit gewoon bij hen in de klas en tja, je moet naast iemand zitten?

Blij dat je van hem af bent, of niet als je vermoed dat het tijdens de relatie al bezig was en zoals silver zegt,

Het kan ook vriendschappelijk zijn. Who knows !

:dry:

Mjah…kan hoop t…