ex vriend

hee !

Ik lees al een tijdje mee en besloot maar eens een account te maken en mijn verhaal te delen…

3 maanden geleden is het uit gegaan met mijn vriend, we zijn op een goede manier uit elkaar gegaan zonder een hoop gedoe.

Echter miste ik hem al snel en probeerde hem terug te krijgen, hij gaf toen aan dat ik verder moest met mijn leven en als we echt van elkaar hielden we elkaar ooit wel weer zouden “vinden”.

Omdat ik dit moeilijk kon accepteren hadden we besloten elkaars niet meer te spreken en elkaar te verwijderen van facebook.

Echter mis ik hem nog steeds na 3 maanden en besloot ik hem een appje te sturen met “ik denk aan je”, na een kort gesprek kreeg ik op een later tijdstip te horen dat hij me miste en ook nog van mij hield…

We besloten om wat af te spreken over een tijdje maar naar een aantal dagen appte hij me dat hij er nog niet klaar voor was maar wel wilde afspreken als vrienden en om zo te kijken of het in de toekomst misschien ooit nog wat wordt…

Wat moet ik hier nu mee?

oooooh jeetje dat voelt natuurlijk heel pijnlijk :frowning_face:

Ik denk dat je er niet te veel achter aan moet vangen want dan heb je kans dat hij straks helemaal niet meer wil afspreken. Daarnaast denk ik dat als jullie echt bij elkaar passen dat het dan wel weer goed komt.

Ik had 2 jaar een relatie, het ging uit tot mijn grote verdriet. Mijn vriend wilde niet meer maar na 1 jaar kwamen we toch weer bij elkaar. Nu beseffen we echt elke dag dat wij niet zonder elkaar kunnen.

Heel veel succes !

en onthoud, echte liefde overwint alles :sob::muscle:

Ik denk als jullie inderdaad nog echt heel erg van elkaar houden, dat het nog wel wat wordt!

Wat gypsy girl zegt:

Echt liefde overwint alles :flushed:

Zou het nog wel wat tijd geven… daarmee bedoel ik: ga niet te snel! Misschien leidt dat tot teleurstelling bij één van jullie twee. Sterkte. Als jullie voor elkaar bestemd zijn, komt het vast ooit weer goed.

Ik vind dat gezegde altijd zo krom. “Als je voor elkaar bestemd bent kom je vanzelf weer bij elkaar”. Dat is echt zo’n quote voor meiden om hun gebroken hart te verzachten. Uiteindelijk kies je er toch zelf voor om weer wat met elkaar te beginnen, al is het nu of over 3 jaar. En uiteindelijk kies je er ook zelf voor om door te gaan met je leven. Met zo’n bewuste keuze heeft het lot niks te maken hoor… anders zou het in de eerste instantie niet over gaan.

dit doet natuurlijk hartstikke veel pijn.
het beste is om eventjes helemaal geen contact met hem te hebben. zo kom je ook sneller van hem af, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan want ik heb dit zelf ook mee gemaakt en dit is zooooooo zwaar… maar ik denk dat het voor jou ook fijner is om hem even helemaal niet te spreken en geen contact met hem op te nemen. xx

Als jullie echt nog van elkaar houden komt het later vanzelf wel goed.

Daar ben ik het niet mee eens. Het komt niet ‘zomaar’ vanzelf goed. Daar moet je met zijn tweeën wat voor doen.

het is moeilijk, maar liefde overwint uiteindelijk alles, ook al lijkt er geen einde aan jullie dubio te komen… Op den duur vliegt cupido daar zo door heen :slightly_smiling_face:

Gewoon doen wat goed voelt en samen blijven praten (en dan niet over koetjes en kalfjes) en ook oprijd even rust in lassen als daar behoefte aan is. Als jullie er maar beter van worden, doe het niet voor de vorm.

En mocht het toch niks worden heb j het wel dubbel gecheckt en kan je het misschien nog een keer verwerken en omgaan met liefdesverdriet. Maar hopelijk is dat niet nodig. SUCCES XXX

Waarom is het in de eerste reden uitgegaan?

De laatste tijd waren er veel onenigheden wat frustratie opwekte en dat had uiteindelijk zijn toppunt bereikt waardoor we besloten uit elkaar te gaan…

helaas heeft hij gezegd dat hij “vrienden” wilt blijven en we dan misschien ooit wel weer bij elkaar komen. oftewel we spreken niet meer af etc…

Zelf denk ik dat dat vrienden blijven zoals altijd gewoon een excuus is om het te laten verwateren, nadat we dit besproken hebben (over app) kreeg ik pas 2 dagen later een reactie en als ik zelf niks stuur hoor ik helemaal niets meer.

jammer :frowning_face:

Ik zou het contact nog langer verbreken bijvoorbeeld een half jaar. Het is nog te snel om weer vrienden te worden en hij wilt ook niet weer een relatie proberen.

Ik probeer op het moment het contact ook te verbreken, wordt er moe van om elke keer zoveel energie in iets te steken wat toch niet lukt… maar op dagen als Valentijn enz doet het pijn.