ex vriend...

Een maand geleden hebben ik en mijn ex vriend het samen uit gemaakt omdat het na 2 jaar niet meer goed ging alleen maar ruzie etc. onze relatie begon al slecht we hebben alle bij onze vriendschappen verbroken en hadden alleen elkaar nog erg stom. 2 jaar lang hebben wij niks leuks gedaan omdat mijn ex nooit geld had…
We moeten in augustus nog wel samen en mijn ouders op vakantie omdat hij anders zijn volledige geld wil terug hebben. Dat was op zich geen probleem tot dat hij mij opeens ging uitschelden etc hij heeft mij erg pijn gedaan. en nu op facebook zag ik dat hij elke dag weg is de dingen doet waar hij met mij geen geld oor had en elke dag met meisjes is.

iemand tips ik weet niet wat ik er aan moet doen voel me zo kut en verder heb ik ook niemand want ik heb iedereen voor hem laten vallen ?

Sowieso niet met hem op vakantie gaan? Dat heeft ie nu goed verpest lijkt me. Ik denk dat je hem los moet leren laten, en dan krijg je vanzelf wel weer andere contacten.

+ Dom dat je je vriendinnen laat vallen voor een jongen.

Ik wil ook graag dat hij niet mee gaat maar alleen hij kan het annuleren en dat doet hij dus niet om ook mijn vakantie te verpesten en dan worden mijn ouders weer boos op mij. erg lastig allemaal

Ik zou hem zeggen dat hij naar de vakantie en het geld kan fluiten.

Ik vind het niet lastig. Zeg dit tegen je ouders, dan nemen ze hem echt niet mee.

Why the fuck laten je ouders hem meegaan? Leg ze uit hoe erg je je door hem voelt en dat de vakantie verpest zou zijn als hij mij gaat. Dat begrijpen ze toch wel?

al gezegd tegen me ouders en ze kiezen hem kant omdat hij ‘normaal’ kan doen en ik erg boos op hem ben.
En ik heb hem al vaak genoeg gezegd dat hij moet annuleren maar dat doet hij niet

Haha ‘hem kant’

XD

ik zou dan tegen je ouders zeggen ‘prima neem hem maar mee, dan blijf ik wel thuis’

ik wou dat mijn ouders meer begrip hadden voor mij maar helaas is dat niet zo :frowning_face: het gaat thuis door dit allemaal ook niet goed met mij en mijn ouders ik heb ook geen vrienden waar ik mij verhaal kwijt kan dus ik krop alles op en ben bang dat ik op de vakantie dan ontplof op mijn ex en dan weer de schuld krijg van me ouders en dan weer ergen ruzie heb met mij ouders pff.

Ik snap echt niet hoe je ouders dat kunnen doen, wtf. Daardoor wordt je hele vakantie verziekt, ook voor hen. Heb je ze ook verteld dat hij je zoveel pijn heeft gedaan?

Lijkt me lastig als je ex én je ouders niet sporen…

ook al gedaan, ik heb alles al gedaan en gezegd ik ben nu echt hopeloos. Me ouders zeggen nu alleen als ik hem zijn geld geef ( €1000 ) dat hij het gaat annuleren. maar ik gun hem dat geld niet en ik heb het geld niet

Dat is erg lastig en vooral als je ook nog een gestoorde broer en broertje heb. en nog niet uit huis kan omdat je het niet kan betalen : :frowning_face:

dan zou ik je ouders vertellen dat ze dood mogen vallen en dat ze hem maar als zoon moeten nemen omdat ze hem blijkbaar leuker vinden dan jou. En het dan verder gewoon laten en weigeren mee te gaan op vakantie als hij ook gaat.

sterkte ermee!

haha dat heb ik dus ook al gezegd en toen kreeg ik te horen dat ik niet zo moest overdrijven. ja het is elke dag erge ruzie hier thuis alle erge dingen zijn al tegen elkaar gezegd.

hopen dat de 2 weken Turkije snel om zijn pff

Niet zo overdrijven? Het is nou niet bepaald logisch om met je EX op vakantie te gaan. Als dit bij mij zo zou zijn geweest, dan zou ik echt gewoon thuis blijven of weglopen. Ik wil je niks aanpraten but serious :hammer:

hoe oud ben je als ik vragen mag

ik wil ook heel graag weglopen alleen het probleem is naar wie ga ik dan… want alleen op straat slapen dat ga ik niet doen…
En ik wil ook niet mijn ex zijn zin geven want hij weet precies hoe hij mij moet irriteren zonder dat mijn ouders het merken zoals dit en dan krijg ik ruzie met me ouders op vakantie en dat is me ex zo goed en ik ben dan de verpester…