Ex vriend niet snappen

Hooi
Ik heb een relatie van 4 jaar gehad. Mijn ex heeft het een paar dagen geleden uit gemaakt, hij huilden echt heel veel en zei dat hij nog van mij houd.

Ik schrok heel erg toen hij het uitmaakte, ik verwachten het niet. Hij voelt de klik niet meer. Hij wilt bijvoorbeeld een vriendin die van wetenschap houd en politiek en erover kan praten.

Ik vind het heel raar dat dat de reden is voor het uitmaken, vooral als het 4jaar al zo goed gaat en hij veel van mij houd.

Ik wil graag voor mijn relatie vechten en ik wil hem overtuigen om ook ervoor te werken maar hij is erg koppig.

Ik wilde het gewoon even kwijt en misschien wat tips of iemand met ervaring.

Tanks

Ik zou hem even rust gunnen en dan misschien over een maand kijken hoe jullie je voelen. Wel heftig hoor, sterkte!

Vervelend zeg, sterkte ermee! Ik ben het eens met kopjechino. Als je hem even wat rust en tijd geeft zal hij zich minder koppig opstellen en kun je misschien weer met hem praten. Ik vind wel dat je het recht hebt om nog te praten als het niet helemaal duidelijk is voor jou waarom hij het heeft uitgemaakt.

Het is gewoon echt super moeilijk om van de ene dag naar de andere te gaan zonder contact op te nemen. Ik bel hem ook en hij neemt gewoon op en is super lief. Dat is volgens mij nog het vervelends dat hij zo lief blijft.

Dankjewel allebei <3