Ex vriend niet begrijpen

Hallo,
Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. 7maanden heb ik een vriend gehad, na mijn idee een super relatie gehad. Via whatsapp hadden we wel vaak wat ruzies maar als we elkaar zagen eigenlijk nooit. Laatste weken van onze relatie wel veel stress gehad, ik was onzeker en projecteerde dat op hem. Met queensnight kregen we dan ook via app ruzie. Dag erna kwam
Hij om te praten en hij wilde een pauze. Na veel gepraat en gehuild te hebben durfde hij het niet uit te maken, een pauze wilde ik niet. Ik zei daf hij moest nadenken wat hij wilde en het me moest laten weten wanneer hij het wist. Volgende dag belde hij en maakte het uit. Dag erna kwam hij spullen halen en brengen. Die dag was het gewoon gezellig en normaal, leek niet alpsf hij achter zn beslissing stond. Hij wilde contact houden en de gesprekken veranderde niet. Ik kon het niet en bleef hoop houden, heb het contact toen verbroken. Nu hebben we weer contact en we hebben seks gehad en gezoend. Hij zegt dat hij na de zomer serieus verder wilt kijekn want dan hebben we alle tijd. Nu zien we elkaar een maand niet door vakanties. Ik had hele erge twijfels en hij zei van ook. Aangezien hij me
Heel erg gekwetst heeft. Vorige week zei hij ineens dat hij geen twijfels
Meer heeft. En we hadden nog afgesproken. Ik
Vind dat hij niet heel veel moeite doet en ben heel erg onzeker. Wat moet ik doen? Na de vakantie gewoon weer gaan daten en kijken of het wat kan worden? Of contact verbreken en er helemaal mee stoppen?

Nja hij zegt me wel terug te willen, maar eerst alles rustig opbouwen enzo. En dat hij zn best pas wilt doen als hij zeker weet dat ik het ook wil. K weet gewoon niet wat ik nog moer… Denk niet dat ik het kan om geen contac meer te hebben…

Ik zou hem de beslissing laten nemen om het voor de vakantie aan te laten zijn of gewoon niet. Ik denk namelijk dat hij anders gebruik gaat maken van zijn vrijgezellen maand op vakantie.

Maar om voor dd vakantie opnieuw te beginnen is toch niet handig? Hij gaat over een week al.

Hij wilt je terug, maar wilt het toch opbouwen? Er is een probleem dat heeft veroorzaakt dat jullie niet meer bij elkaar kunnen blijven. Als jullie alleen maar contact blijven houden dan zullen jullie beide nooit van dat probleem leren. Bovendien heeft het rustig opbouwen geen zin als dat probleem er nog steeds is. Je moet jezelf de tijd geven om alles op een rijtje te zetten en niet te overhaastig een beslissing nemen. Denk eerst twee keer na voordat je iets echt wilt. ‘Rustig opbouwen’ klinkt in mijn oren als: ik wil gewoon vrienden zijn en meer niet.

:sob::muscle:

Hmm ja daar heb je gelijk in, we hebben wel tijd geen contact gehad. Maar kwamen maar toen weer tegen. Miss is dat probleem er nog wel, maar daar kan aan gewerkt worden. Ik wil nu ook niet meteen weer een relatie, dat is te snel. Denk dat ik gewoon afwacht hoe het gaat met weinig contact als we allebei op vakantie zijn. We hebben elkaar beloofd alles eerlijk te vertellen. En hij heeft zn ouders ook verteld dat wij weer contact hebben en dar hij bij me thuis is geweest. Ook heeft hij verteld dat we na de vakantie weer vaker gaan afspreken en dan zien hoe het loopt. Dat is toch wel positief, als het niks serieus meer is zou hij dat toch niet aan zn ouders vertellen?

Wacht de vakantie meer eerst af en kijk dan hoe de situatie dan is inderdaad. En klopt

Als jou was dan wou ik zekerheid hebben of het wat zou worden of niet, want geloof me jongens die op vakantie gaan en een leuke meid tegen komen, gaan ze die niet laten lopen

Ik zou alles van zijn kant laten komen, en jij even geen contact zoeken, geen gesprekken beginnen, niet bellen. Laat het van zijn kant komen en moeite doen. Dan zie je vanzelf wel hoe graag hij dit wil…