Ex & Vriend <- Agressief.

Ik heb 10 maand met mijn ex wat gehad. Dat is nu iets meer dan een maand al uit.
Ik had/heb het er heel moeilijk mee, want voor mij was hij wel alles.
Het is uitgegaan omdat hij dacht ik vreemdging wat niet zo was en dat realiseerde hij zich later ook.

In die tussen tijd kreeg ik een nieuwe vriend.
Dat is een hele goede vriend van m’n ex.
Ik ben altijd vrienden gebleven met m’n ex en als ik bij mijn vriend ben is mijn ex er ook.
Maar van mijn vriend mag mijn ex niet tegen me praten of naast me zitten etc.
Dat was nog tot daar aan toe.
Maar nu heeft hij hetzelfde ook verboden aan mijn beste vriend.
Ook word mijn vriend om de kleinste dingen kwaad en best agressief.

Ik ben daarom al een tijdje klaar met mijn vriend, dat weet hij niet, en mijn gevoel voor mijn ex is terug gekomen.
Gisteren heb ik met mijn ex afgesproken om te praten, en toen heb ik met hem gezoend.
Ik weet dat het fout is, ik had het ook niet moeten doen.
M’n ex wil terug met mij.

Maar…
Als wij weer samen zouden gaan, zou mijn vriend mijn ex serieus wat aan doen.

Dus wat moet ik nu? ik ben zo in de war.

[i]Omg…

Tja dan zou ik maar met beiden stoppen eigk.[/i]

Je brengt jezelf behoorlijk in de shit als je achter zijn rug om gaat zoenen met je ex.

Maar je huidige vriend klinkt niet bepaald geweldig en als je er zeker weten achterstaat dat het niets wordt, moet je het uitmaken. Wel zou ik het niet duidelijk laten merken dat je weer wat met je ex wilt; je vriend heeft tijd nodig om het te verwerken. Pas als hij over je heen is, zal hij het mogelijk accepteren.

dus jou ex probeert er alles aan te doen om weer met jou te gaan. Ik denk dat het beter is om gewoon niet met beiden te gaan want wat als je nu weer naar je ex gaat? denk je dat je vriend nu dan niet het zelfde gaat doen als wat je ex doet?
als het vrienden van elkaar zijn krijgen ze ruzie om jou en dat heeft zo zijn gevolgen

Het klinkt een beetje alsof jouw vriend je helemaal voor zichzelf wil hebben en hij je wil afsluiten voor de buitenwereld. Maargoed, ik zou niet meteen terug gaan naar je ex. Wacht gewoon nog een tijdje, je hoeft toch niet perse binnen nu en morgen te kiezen? Neem de tijd en maak voor jezelf uit wat je nu precies wil. Als je ex je echt terug wil, zal hij ook nog wel 2 weken o.i.d willen wachten :wink:

oh en je hebt het uitgemaakt met je ex omdat hij vreemd ging? maar toch niet…

Jij bent nu wel vreemdgegaan…

^ Nee, nee. Hij dacht dat zij vreemd ging.

Nee mijn ex en ik waren gewoon vrienden.
& we waren altijd wel aan het auwehoeren enzo, maar kunnen ook goed praten, en toen hadden we het over gevoelens enzo is het gekomen we zijn beide geschrokken.

En ze zijn vrienden idd maar gunnen elkaar geen goed woord meer sinds ik er ben.

Sowieso stoppen met je huidige vriend.
Maar ik weet niet of het zo verstandig is als je met je ex verder gaat.

ik wilde net het zelfde zeggen

Nee mijn ex dacht dat ík vreemd ging maar dat was niet zo.

Ow sorry ik had het verkeerd gelezen… mijn schuld…

alleen het was niet verstandig om toch met je ex te zoenen.

Je was trouwens wel heel snel over hem heen, dat je zo snel een nieuwe vriend had, en dan ook nog een vriend van hem.

Maar goed, ik zou met allebei niets meer doen, komt alleen maar drama van.

Je krijgt sowieso al problemen als je nog geen maand later al een nieuwe vriend hebt, lijkt me. Maargoed, ik zou met beiden stoppen. Je hebt nu je ex sowieso al laten zien dat je wél vreemdgaat, dus ik denk niet dat hij nu meer vertrouwen in je heeft.
Succes!

Agree.

raar dat je met een vriend van je ex neemt.
beetje naaierig

m’n ex heeft ons zelf gekoppeld. ¬¬

Probeer het contact met beide te verbreken en neem tijd voor jezelf.

Je ex had sowieso geen vertrouwen in jou (uitmaken omdat hij dacht dat je vreemdging) en je nieuwe vriend is agressief… Om maar even te benadrukken.