ex-vlam smst weer

Hoi allemaal,

Sorry voor mijn lange bericht alvast, dit om mijn verhaal beter te begrijpen.

Ik heb sinds oktober met een jongen gedate, hele aardige en leuke. We spraken elkaar 24/7, bellen, w’appen etcetera. We zagen elkaar ‘regelmatig’ door de afstand, maar bleven altijd contact houden en waren bijna overal van op de hoogte. Maar het was nooit echt duidelijk wanneer het nou eindelijk iets werd. Hij wilde me beter leren kennen (na 5 mnd tijd nog!). Ik denk dat je na 4/5 maanden wel goed aan een relatie kan beginnen. Majah ik ben altijd duidelijk geweest naar hem toe, dat ik wel toe ben aan een relatie en hij is niet echt een prater op dat gebied, durft zichzelf niet teveel te uiten maar vond me wel echt superleuk. We hadden ook een afspraak dat we niet met anderen daten etc. We waren op elkaar gefocused, hadden het heel vaak over de toekomst, kids enzo. Maandenlang non-stop contact. :flushed:

Totdat er irritaties ontstonden, omdat ik maar geen duidelijkheid had. Hij gaf aan dat hij niet weet waar zijn twijfels vandaan kwamen en het niet wilde opgeven, ook dat hij altijd een twijfelaar is geweest. En gewoon alleen eerlijk wilde zijn en het wilt doorzetten. En dat het aan hem ligt en niet aan mij. Hij wist zeker dat hij mij leuk vond.

Maar dat was duidelijk voor mij, omdat ik dat oneerlijk vond dat hij twijfelt, ookal ligt het niet aan mij en hem vaak de kans heb gegeven om zich te uiten en aan te geven wat hij nou wilde (vaak genoeg had hij het over de toekomst en dat hij echt wel wat wil, anders had ie onze contact allang verbroken etc etc). Hij bleef maar doorgaan wekenlang, alsof alles weer goed was.

Na een lange discussie heb ik hem verwijderd van alle social media kanalen, het werd duidelijk dat hij geen moeite meer wilde doen en begon opeens te zeggen dat hij misschien twijfelt door de afstand of dat we misschien toch niet bij elkaar passen met duizenden complimenten erachter, hoe mooi hij me vind en dat hij weet dat hij geen slimme keus heeft gemaakt en zijn ‘loss’ is. Maar heb me wel een lange tijd rot gevoeld omdat ik hem echt(!!!) leuk vond/vind en ik ben degene die geen contact meer wilde en hem overal heeft verwijderd en geblokkeerd. Op mijn jaardag (1,5 maand na onze laatste gesprek) heeft hij mij een nette/lieve smsje gestuurd waarop ik hem bedankte. Een week later kreeg ik een sms terug met hoe het met mij gaat en of ik nog boos ben. Mijn vriendinnen zeggen dat hij er niks speciaals mee bedoelt en dat ik niks moet verwachten. En een paar anderen zeggen omdat hij misschien beseft hoe dom hij is geweest,

Ik mis hem! Ik heb stiekem wel hoop, maar kan zijn dat mn vriendinnen gelijk hebben. Wat denken-vinden jullie? Niet of wel terugsmsen en wat zijn bedoeling zou kunnen zijn? Aangezien ik nog wel echt een zwak heb voor hem.

Alvast super bedankt! xxxxx Bodine

Ik zou gewoon reageren op zijn smsje. Misschien wil hij wel weer contact met je en is hij nu wel toe aan die relatie. Anders is het jammer maar alsnog lief van hem dat hij vraagt hoe het met je gaat en kunnen jullie gewoon normaal doen tegen elkaar.

Ik zou inderdaad gewoon reageren op zijn smsje, en laat het op je afkomen. Geen moeite doen en laat het van zijn kant komen, zo merk je het snelst wat hij nou precies wil, en als je dat eenmaal weet kun je wel weer een poging wagen om er samen over te praten, en dat je er wel mee zit/zat omdat je hem nog wel erg leuk vind.

Het komt goed! :grinning: