Ex verwijderen van Facebook?

Hei;

Het klinkt waarschijnlijk als een héél erg stomme vraag - ik weet het -.
Maar toch is het iets dat ik me al een hele tijd afvraag.
Mijn vriend heeft me na een een relatie van een jaar & 4 maanden verlaten,
en ging de dag erna terug naar zijn ex waarvoor hij me heeft verlaten.

Ik zie hem nog elk weekend, tijdens mijn weekendjob.
Die confrontatie doet nog altijd enorm veel pijn, ook al zijn we nu bijna vier maanden uit elkaar.
Ik wil hem echt loslaten, maar dat verloopt echt niet zo makkelijk.
Afgelopen week hadden we een discussie, en het liep uit op ruzie, en gisteren
begon ik terug te huilen tijdens het werk, omdat ik het er echt moeilijk mee blijf hebben.

Ik vind het dan ‘raar’ dat ik hem nog op Facebook heb. Of is dit gewoon stom?
Ik wil hem houden op FB, omdat ik wil dat hij ziet dat ik ook gelukkig kan worden zonder hem,
en dat hij misschien spijt krijgt in de toekomst.
Als ik hem verwijder, en hij dus niets meer van me weet, loop ik waarschijnlijk de kans dat het nooit meer goedkomt. Hij kan niet meer tegen me beginnen praten, en mijn nr heeft hij ook niet meer.

Wat moet ik nu doen?
Hem verwijderen zodat hij geen toegang meer heeft tot informatie over mij,
of het gewoon laten, zodat hij misschien nog inziet wat hij heeft aangericht en contact kan zoeken?
Ik heb via via gehoord dat zijn ex - inmiddels terug vriendin- ook terug naar hààr ex is, dus de kans zit er in dat het niets wordt tussen hen. Dus misschien kan het toch nog goed komen tussen ons…

En ik weet het, het klinkt vast als een puberale vraag, ( ook al ben ik 20,) maar ik zit er echt mee…
Alvast heel erg bedankt xx

Haha, iedereen wilt z’n ex terug in jouw verhaal. :flushed:

Maar persoonlijk zou ik hem nog even houden op facebook en heel veel naar feestjes gaan en dit heel duidelijk laten merken op facebook, want fuck hem.
Maar dit puur om hem te kutten en waarschijnlijk is dit ook niet de beste manier om iemand te vergeten. Dat is dus wat ik zou doen haha.

Als hij teruggaat naar zijn ex vind ik dat echt respectloos en zou ik hem dus nevernooit terugnemen. Gewoon lekker verwijderen als jij dat wilt, en vooral niet houden voor de reden dat hij nog contact kan opzoeken.

Dat moet je denk ik zelf even beslissen. Ik heb mijn ex uiteindelijk verwijderd. In de periode dat ik nog niet over hem heen was, was ik nog steeds bevriend met hem. Maar toen ik een nieuwe relatie kreeg en ik helemaal over mijn ex heen was, wilde ik gewoon niets meer met hem te maken hebben. Hij heeft me veel pijn gedaan in de periode na we uit elkaar zijn gegaan en we spraken ook nooit meer tegen elkaar. Voor mij was hem verwijderen van facebook de laatste stap om het af te sluiten. Maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders.

Ik heb mijn ex destijds verwijderd, maar misschien kan je gewoon instellen dat je zijn berichten niet meer ziet? Dan word je niet geconfronteerd met zijn posts.

Je hoeft niet op al mijn posts te reageren?

Wat je doet moet je zelf weten. 1 ding: Ga nooit terug naar hem. Hij is een lul.

Mee eens!!!

Verwijderen!

-

ik zeg doen verwijderen

Dit komt mij bekend voor. Heb dit zelf ook meegemaakt. Minus dat hij terug ging naar zijn ex.
Het deed mij al pijn om hem online te zien op Facebook, al de dingen die hij deed. Uiteindelijk had ik hem verwijderd van Facebook en dat was zo’n intens grote opluchting ! Als ze er geinteresseerd in zijn hoe het nu met je gaat, zoeken ze je toch nog wel op, op verschillende manieren, zonder Facebook. Dat was bij mij gebeurd. Ik ging naderhand lekker verder met mijn leven, ik was daarna zelfs nog gelukkiger. Uiteindelijk kwam hij er wel via vrienden achter wat er af speelde in mijn leven…
Je hebt al dat hele gedoe dat je hem nog elke x moet zien bij je weekendjob, waarom die last hebben buiten je werk ?

-

Niet lullig bedoeld, maar als ik jou was zou ik er niet te veel op hopen dat het nog goed komt en daarbij verdien je beter!
Ik bedoel hij had vlak daarna weer iets met zijn ex, hoe respectloos is het om na een zo’n tijd meteen weer iemand anders te nemen. Alsof die relatie van jullie niks betekend heeft.

Toch zou ik hem houden op facebook, misschien zeg ik nu iets doms maar ik denk als je hem verwijdert je jezelf te veel laat kennen.

Verwijderen want ik denk dat jij nog
Vaker op fb zit dan hij en miss kan het hem gewoon niks
Intresseren en terecht jullie zijn uit elkaar laat hem gewoon
Met rust :slightly_smiling_face:

Je moet hem verwijderen.
Waarom hoop je nog dat het goed komt tussen jullie?.. Hij heeft jou wel verlaten voor zijn ex, na een relatie van 1 jaar en 4 maanden. Wie zegt dat dat niet weer gebeurt?.. Daarnaast had ik het zeker wel gedaan, weg van fb, weg uit mijn leven. Ga lekker verder met je leven! :slightly_smiling_face: en inderdaad… als hij écht wilt weten hoe het met je gaat, dan neemt hij sowieso contact op. Mét of zonder fb.

omg, is facebook dan de enige manier waarop hij kan zien dat je gelukkig kan zijn zonder hem en de enige manier waarop hij contact met je kan opnemen? je werkt met hem, dan kan ie beide toch ook!

maar anyway, zet hem uit je hoofd. een jongen die je zoiets flikt moet je niet terugwillen, en bovendien gaat dat toch niet gebeuren. wordt gelukkig zonder hem! (zoals je graag wil laten zien op facebook… nu nog echt zo worden…)

ik heb dat probleem ook, ik had hem niet verwijdert zodat hij kon zien hoe goed mijn leven is zonder hem maar nu stuurt hij de hele tijd berichten dat hij me terug wil maar dat wil ik helemaal niet ;s