ex van vriendin

hebben jullie ook zo’n regel met je vriendin dat je niet met elkaars exen mag gaan?
ik heb dat niet mij en mn vriendin boeit het niet
het is natuurlijk niet zo dat het net uit is ofso dat ik er dan meteen heen ga ofso
maar niet echt een regel ofso?
heeft iemand dat wel
en wat vind je er van

Hangt ervan af , als ze er nog niet over is dan nee ,
Als ze nu om de week een lief heeft en haar exexexexexexexex… is dan zou ik het niet erg vinden .

Bij ons maakt niemand het uit als het gewoon een scharrel van 1 avond is, maar als het een echte ex is moet je het er gewoon eerst met diegene over hebben.

ja oke dat vind ik ook,

Ik zou het gewoon raar vinden en mezelf er niet goed bij voelen. Ook al zou het ze misschien niet kunnen schelen.

ik zou het een raar idee vinden. stel dat je met iemand hebt, dan zou ik het een raar idee vinden om te weten dat hij allemaal dingen met je vriendin heeft gedaan, en nu ook met jou doet.

wij hebben het er met onze vriendinnen groep over gehad en als we en ex leuk vinden dan moeten we het daar eerst met elkaar eerlijk over hebben. en als die gene nog niet over der ex heen is dan dan doen we het niet.
Ik vind het wel en fijne regel want ik zou het zelf ook niet relaxt vinden als men vriendin er met men ex vandoor ging.