Ex van m'n beste vriendin

Hoooi,
de ex van m’n vriendin vind mij leuk en ik hem…
maar het is dus mijn beste vriendin en hij en zij zitten nu allebei in mn klas.
hem kan het denk niet zoveel schelen of die het nu met mij neemt want hij krijgt daar geen problemen mee, maar ik kan misschien wel mn vriendin kwijt raken…
maar heel veel mensen zeggen; ja hallo hun hadden het op de basisschool en ze deden bijna niks met elkaar ze hadden het al sinds groep 3 en het is in groep 8 uit gegaan. maarja toch…

wat moet ik nu? ;s

als je er echt mee zit enzo , ga dan er dan gewoon even met je vriendin over praten .
dan kun je ook horen wat zij er écht van vind .

een van mijn beste vriendinnen heeft ook met mijn ex heel lang gehad. dat van mij was best wel kinderliefde, maar zij heeft volgensmij wel bijna een half jaar een relatie met hem gehad. ik vond het helemaal niet erg dat zij wat kregen, eigenlijk heb ik er zelf alleen maar mee geholpen. maar mijn vriendin heeft me wel 20 x gevraagd of ik het echt niet erg vond, wat wel een beetje overdreven was. maar ik zou het gewoon aan haar vragen, of zij het echt niet erg vind.

Ik ben het eens met de meiden hierboven. =)

groep 8 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vraag het aan die vriendin.

Zo erg zal ze het denk ik niet vinden, ik bedoel, dat was op de basisschool! Zo serieus zal het toen niet geweest zijn. Praat er anders met haar over:).

oh ik dacht toeen ik de titel zag van , dat kan je niet maken, dat is lullig.
maar als ze op de basisschool iets hadden denk ik niet dat het erg serieus was , daar heeft je vriendin vast geen moeite mee x]

precies, de basischool ja wat deed je daar wel niet allemaal (a)… hand in hand lopen naar de gymzaal xD

praat er met haar over:)

het was op de basisschool nogal kleuterliefde,

in welke klas zit je?

Praat er met je vriendin over, en als ze het niet fijn vindt dan laat je die jongen met rust;
Chicks before dicks.

Inderdaad, wat voor relatie kan dat zijn geweest? Wees even reeel, ik ga ook echt niet boos worden op mn allerbeste vriendin als ze met mn basisschool liefje heeft :’)

ik kan me niet voorstellen dat hun relatie nou zo heeel serieus was,
maar het is wel zo netjes om het je vriendin even te vertellen…

Ja dat wil ik ook wel doen en het was eigelijk gewoon beetje vriendschappelijke relatie dat verkering werd genoemd… maar ze deden gewoon als vrienden.
Maar mijn vriendin kan nogal snel pisst worden…
Ik zit nu in de 2e.

Waarom maken mensen een probleem van dingen die het NOG niet zijn? Praat met haar, dan kom je erachter.

Opgelost.

Al sinds groep 3 verkering?! What the duck. >_>

Misschien kan je met haar erover praten?

De ongeschreven regel zegt dat verkering met de ex van je bf echt niet kan.
Maar al zou mijn bf nu naar me toe komen en zeggen: ‘Juul, ik ben ontzettend verliefd op je ex…’ dan zou ik het niet erg vinden…

Ik zou ook gewoon even met haar praten, wat iedereen al zei.

Hahaha groep 3 ‘‘verkering’’ ( ‘’:
Ik had ook ‘‘verkering’’ in groep 3, tot het hele schooljaar, maarja dat was 3x niks uiteraard ^^

Anyway, praat met haar idd

Hmm, vervolg;

ik had vandaag beetje kruisoverhoring bij m’n vriendin gedaan op msn, ben ik niet goed in dus ze vroeg; je bent op … he? *lachsmiley*
ik zo ja maar je houd je mond en sorry en blabla,
en toen zei ze; *lachsmiley* ja zolang je het maar niet met hem neemt.
en ik heb nu echt het idee dat ze het tegen iedereen gaat zeggen want ze zei ook zo; ja ik dacht in de eerste al dat je hem leuk vond omdat je toen heel appart deed enzo toen het net uit was tussen ons.

Ik ben zo bang en verdrietig want ik denk echt dat ze het gaat vertellen tegen mensen.

Ze zegt het vast niet tegen iedereen, anders zou het wel een vriendin van niks zijn