ex van mijn nicht

ik heb een vraagje :slightly_smiling_face:

ik vind de ex van mijn nicht heel erg leuk. we hebben ook al vaak gezoend enz.
het is een paar jaar geleden dat ze wat gehad hebben en ik weet ook niet waarom het is uit gegaan. maar nu wil ik graag weten wat anderen hiervan vinden. kan je iets krijgen met de ex van je nicht? of is dat hetzeldfe als een relatie krijgen met de ex van bijv je vriendin, wat de meeste mensen echt ‘not done’ vinden?

vraag het aan je nicht wat ze er van vind.

Het is gewoon een jongen wat toevallig met je nicht heeft gehad… so what

Ik vind het een beetje not done :'D

Want als je aan bijv. een goede vriendin vraagt of je het erg zou vinden, zou ze misschien ook wel zeggen dat ze het niet erg vindt, terwijl dat wel zo is dus dat zou ook zo bij je nicht kunnen zijn.

ja alleen het probleem is dat ik met haar niet echt over zulke dingen praat.
ik heb eigenlijk niet zo heel veel contact met haar…
maar ik denk dat ik er eerst maar probeer achter te komen waarom het uit is gegaan

hmm ja inderdaad, daar heb je wel gelijk in…

Ligt er ook aan wat voor relatie jij met je nicht hebt. Ik zou het er gewoon eens met haar over hebben.

Ligt er denk ik een beetje aan hoe close je bent met je nicht… Als zij het echt niet wil hebben, kun je het beter niet doen. Maar als je er echt voor wilt gaan, moet je dat ook laten merken, dan begrijpt ze het vast ook wel. :slightly_smiling_face:

Vraag het gewoon aan haar.

Ligt eraan hoe je met je nicht omgaat, t kan een keer gebeuren, maar mijn nichtje had het met elke vriend die ik had, als het dan uit was wou zij er mee verder… dus dat pikte ik niet… maar als je hem al n tijd leuk vind en tis al een langere tijd uit tussen hun, ik zou dr gewoon met haar over proberen te praten…

bedankt voor jullie reacties,
ik denk dat ik het er inderdaad maar even met haar over ga hebben!
en als ze merkt dat ik hem echt leuk vind, begrijpt en accepteert ze het hopelijk wel :slightly_smiling_face:

het is toch niet voor niets uit tussen hun?

Hoezo, jullie hebben al vaak gekust maar je hebt hem nooit gevraagd waarom het uit is tussen hem en je nicht? :confused: Hm…

ofja vaak… het was iets van 4 of 5 avonden.
maar dat was tijdens het uitgaan en dan praat je niet echt over zulke dingen