Ex van mijn beste vriendin

Heey,
Ik heb nogal een probleem. Mijn beste vriendin had een half jaar geleden verkering met een jongen. Ze heeft ongeveer een maand met hem gehad en toen heeft zij het uitgemaakt. Maar hij is heel aardig enzo en best wel knap en ik vind hem eigenlijk gewoon heel erg leuk. Maar kan en mag het eigenlijk wel? Het is mijn beste vriendin enzo en ze gaan nog gewoon met elkaar om en zij heeft al weer een ander vriendje. Ik vind het echt heel moeilijk. Ik denk namelijk ook wel dat hij mij leuk vindt…
Heeft iemand tips of advies over wat ik moet doen?
X Robin

Vraag t gewoon aan haar? Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken.
En als ze dat echt niet leuk vindt, dan doe je het gewoon NIET.

lijkt me geen goed idee

Als je vriendin maar een maand met hem gehad heeft vind ik het wel kunnen. Mss dat je alsnog het er met je vriendin over moet hebben. maar een maand verkering is niet zo veel, het is niet zo dat ze een uitgebreide geschiedenis met elkaar hebben.

Kan jou het schelen, niet lullig bedoelt maar zij heeft alweer een nieuwe dus ik zie er geen probleem in. Maar als het je toch niet zo lekker zit vraag wat zij ervan vind als jullie iets nemen/krijgen.

Nouja, 't is toch niet voor niks d’r ex? Sorry hoor, maar ik snap al dat gedoe niet. Zolang zij niet jaren een relatie hebben gehad en hij het niet op de een of andere pijnlijke gemene manier heeft uitgemaakt, zie ik er geen probleem in. Bovendien heeft ze iemand anders, dus als ze er een probleem van maakt vind ik dat een beetje raar.
Sorry als ik bot overkom btw, dat krijg je op een forum xD

ik ken het probleem. heeft een meisje die ik ken was boos op een vriendin omdat ze met de ex ging maar het probleem is; ze vroeg het niet. vraag het gewoon aan der en dan krijg je misschien wel een last van je schouder gevlogen ;p

Ik ben ook gegaan met een ex scharrel van mijn vriendin, ze was allang weer op een ander maar toch ben ik haar daardoor verloren. Dus als ik jou was zou ik eerst zeker weten wat die jongen voor jou voelt, als het wederzijds is kun je er beter met je beste vriendin over praten

Ik zou het eens bespreken met haar voor je met hem begint te flirten fzo. Ik vind daten met exen not done, maar het klinks alsof ze geen gevoelens meer heeft voor hem.

zij heeft het tenslotte ook uitgemaakt. Dus ik denk niet dat ze dit heel erg vindt :wink:

Serieus, ik snap jullie allemaal niet hoor. Vraag het gewoon, dan weet je 't meteen.
Waarom zou je ergens vanuit gaan en achter haar rug omgaan?

Gewoon even horen aan je vriendin of ze er problemen mee zou hebben.

Ik snap echt niet dat sommige mensen altijd zeggen ‘Niks beginnen met de ex van een vriendin!’. Ik snap totaal niet waarom dat verboden terrein is. Oké, niet een week na een breuk maar als een vriendin van mij iets met een ex van mij zou beginnen zou ik er echt niet zoveel problemen mee hebben. Als ze gelukkig zijn, wat maakt het dan uit?

Helemaal mee eens! Alsof het belangrijker is dat je vriendin haar gevoelens wegstopt dan dat ze gelukkig is met een jongen waar jij toevallig wat mee hebt gehad. Het is natuurlijk een beetje lullig als je zelf nog wat voor die jongen voelt, maar als dat niet het geval is, waarom niet? Het is toch niet voor niets je ex…

Vraag het gewoon. Maakt het haar niets uit (zorg dat je zeker weet dat ze eerlijk is), dan doe je het. Wil ze het liever niet, doe het dan niet.

vraag aan haar of zij het oke vind!