ex van je beste vriendin

HELP!! ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op de ex van een van me beste vriendinnen. Er is dus een jongen, (P.) die ik al een tijdje kende, toen ik hem net leerde kennen vond ik hem eigenlijk best wel een leuke jongen. Maar heb er verder geen energie ingestoken of wat dan ook. Later kwamen we bij elkaar in de klas en leerde we elkaar nog beter kennen. Altijd ouwehoeren met hem en altijd lol. Dat maakte hem alleen maar nog leuker. Heb hem ook een tijdje best wel leuk gevonden. Maar dat was snel weer weg. Maar omdat we dus op school met elkaar omgingen enzo leerde hij me vriendinnen ook kennen. Hij vond een van me vriendinnen best wel leuk. Hij werd heel snel verliefd op haar, ik was best wel jaloers maar wilde het niet laten merken dus heb ik er voor geregeld dat hun wat gingen afspreken. Zij moest eerst niets van hem maar heb hem zeg maar zo goed gepraat bij haar dat ze hem uiteindelijk toch een kans gaf, zij vond hem eigenlijk best wel leuk maar ze wist niet of het haar typ wel was. Na paar keer hebben afgesproken vond ze hem toch steeds leuker en uiteindelijk hebbben ze wat met elkaar gekregen. Maar eigenlijk liep het al niet lekker vanaf het begin tussen die 2. Ze zijn echt totaal verschillend. Maar goed het is dus ongeveer 2 weken geleden uitgegaan. De dag na dat het uit is gegaan was hij best wel dronken en ik ook. We hebben dus gezoend. Het voelde heel erg goed. Nadat we gezoend hebben kreeg ik weer al die gevoelens terug. Die avond daarna hebben we weer gezoend. Met koninginnenacht hebben we weer wat afgesproken en weer gezoend. Ik vind hem best wel leuk, best wel heel erg! Hij is zo super lief en schattig en gewoon… Maargoed, daar gaat het niet om, de vraag is; Ben ik geen enorme kutwijf omdat het de ex van me vriendin is. En de dag erna gelijk met hem gezoend heb? Ze weet nog steeds niets… Moet ik het haar vertellen of? ik weet dus echt niet wat ik moet doen. ik heb het er best wel vaak over met hem. Maar hij heeft er verder geen schuldgevoelens bij zegt die, omdat hij haar al tijdje niet meer leuk vond. Maar ik heb er wel beetje schuldgevoelens over, maar het is niet zo dat ik er iets tegen doe. ik bdoel ik spreek gewoon af met hem met de consequenties dat er een vriendschap kapot kan gaan. Eigenlijk ben ik best wel egoistisch en wanhopig. Maar ik vind hem echt heel heel heel erg leuk. Ik kan hem niet zomaar 1,2,3 vergeten. Maar wat moet ik doen dan? Wat vinden jullie? Vinden jullie me een kutwijf omdat ik zoiets flik tegenover een van me beste vriendinnen? Kan ik mezelf nu nog wel een vriendin noemen? Please help me!!!

Gr. K

NOU, hangt er eingelijk helemaal van af. Want hoe lang gingen zou nou met elkaar? En vond je vriendin hem echt leuk en heeft ze verdriet nu het uit is? Daar moet je rekening mee houden. Jij moet je afvragen is die jongen het wel waard? Het kan zijn dat je maar een crush hebt en daar misschien wel een vriedschap voor op geeft. Maar als je hem echt heeeeel leuk vind moet je het wel snel met je vriendin bespreken voor dat ze het van iemand anders hoort. En als ze echt een goede vriendin is moet ze je dat kunnen vergeven en accepteren. Ze wilt tog ok dat je gelukkig bent ?

Nou meid veel Su6!
bye

Je moet het echt zo snel mogelijk tegen je vriendin vertellen. Het is beter als ze het weet want dan hoef je je geen zorgen meer te maken als je bij hem bent. En hoe langer je ermee wacht het te vertellen, hoe lulliger het wordt voor je vriendin. Eerlijkheid duurt het langst…

ik vind je helemaal geen kutwijf hoor, jij vond het sowieso het eerste leuk, en jullie passen (zo te horen) beter bij elkaar, en tussen hun liep het vanaf het begin zoals je zegt ni egt goed, angezien ze eik niks in hem zag eerst… Dus zo schuldig hoef je je niet te voelen :slightly_smiling_face:.
Ga gewoon met haar praten en vertel dat je al voor hún twee hem leuk vond en hij jou , maar dat je het toch geregeld hebt voor hun (omdat je zo’n goede vriendein bent :wink:).
Maar voor je met haar gaat praten, zou ik eerst met hem uitzoeken, hoe leuk jullie elkaar leuk vinden en of jullie wat krijgen als je het eenmaal hebt opgebicht, want anders is het allemaal voor niks he:P
nou succes nog xxx

Up.

Dit topic is van 2007?