Ex van een klasgenoot

Hallo meiden,

Ik vind al een tijdje een jongen leuk, en hij mij ook.
Alleen hij heeft iets gehad met een meisje uit mijn klas.
Ik kan het heel goed met haar vinden, en ze is opzich wel een vriendin van mij,
maar ik spreek haar eigenlijk alleen als ik toevallig naast haar in de klas zit.
Ze is nu boos dat ik hem leuk vind.
Ze is overigens maar 3 maanden met hem gegaan, en zij heeft er een eind aan gemaakt tussen hun.
Ben ik nou echt zo fout?
En moet ik het dan maar stoppen tussen mij en hem?
Weet even niet wat ik er mee aan moet voordat ik nog meer gevoelens voor hem ga krijgen…

X

Als zij zelf het uit heeft gemaakt dan is het toch voor haar definitief neem ik aan?
En ik denk dat ze dan gewoon nou jaloers is op je omdat jij hem leuk vind en hij jou ook en dat zij dat misschien wel niet kan hebben.
En als ze alleen een klasgenoot is en meer niet echt zal ik gewoon verder gaan met hem.

Je zit niet fout, als het meisje nou een super close vriendin was kan ik nog begrijpen dat ze het nie leuk vindt.
Er zullen altijd mensen zijn die tegen een relatie zijn uit jaloezie ofzo… Niks van aantrekken en gewoon door gaan met die jongen;)

Ik vind niet dat je fout zit. Ze zal het waarschijnlijk niet zo leuk vinden, maar ik vind niet dat jij daarom maar moet stoppen met die jongen. Gewoon voor hem gaan!

Ze weet niet dat ik al eens met hem gekust heb,
als ze er naar vraagt moet ik het gewoon zeggen of zal ik het nog even achterhouden?

Nou laat haar lekker boos wezen, is toch niet jouw probleem?
Zij heeft het tenslotte toch uitgemaakt?

Hmm ik snap wel dat ze het stom vindt, maar dat zou ze ook vinden als het een meisje was dat ze niet kende. Gewoon verder gaan met hem en er niet teveel met haar erover praten. Dat is awkward voor jou en misschien een beetje pijnlijk voor haar.

Dit is stom voor haar maar waarom zou jij je erdoor laten weerhouden? Kijk je zit toevallig bij haar in de klas maar ze is niet eens zo’n goede vriendin. Je kan niet altijd rekening houden met iedereen.

jij doet toch niks fout? ze is gewoon jaloers denk ik? misschien heeft ze nog gevoelens voor hem, vraag het haar anders? en ze heeft het zelf uitgemaakt dus je moet je er niks van aantrekken!

Haha ze is zelf met een vriend van mij bezig, en alsnog vind ze het niks dat ik met haar ex om ga… Ik weet niet wat het is maar ik kan haar niet meer recht in de ogen aan kijken. Ik weet ook niet waarom ik me zo schuldig voel… :frowning_face:

Ik denk dat je haar maar lekker moet vergeten, als je haar toch alleen spreekt als ze naast je zit kan ik ook niet echt zeggen dat het een vriendin is!
Je moet gewoon voor die jongen gaan!

Zij moet het accepteren. Het zou lief van je zijn als je haar duidelijk maakt dat je hem toch wel heel leuk vindt, maar als ze koppig blijft dan zou ik er geen probleem van maken!

Ze zit me nu de hele tijd berichten te sturen en wil de hele tijd iets afspreken. Wat wil ze nou?haha

ze is denk gewoon heeeel erg nieuwsgierig en beetje jaloers. doe wat jij goed vindt voelen. wil je liever niet met haar erover praten, doe het dan niet.
ik persoonlijk zou niet afspreken, want ze wil pas afspreken nu je met haar ex date.

Ik vind het sowieso onzin als je je druk gaat maken dat je verliefd bent op ‘de ex van je vriendin’. Je kunt er ten eerste niks aan doen dát je verliefd word en ten tweede is het uit tussen die twee en dat is het niet voor niks…

Als ik het zo lees is het niet zo’n goede vriendin van je, dus dan zie ik het probleem al helemaal niet. Ze moet niet zo zeuren, ze heeft het tenslotte zelf uitgemaakt na een relatie van 3 maanden (dat is niet echt serieus te nemen).

Ze moet niet zeuren, ze heeft het zelf er een eind aangemaakt. Jij zit echt helemaal niet fout.