(Ex)-troubles.

Had het niet beter kunnen verwoorden!

Ik heb iets soort gelijks meegemaakt maar wil dat niet hier openbaar zetten.
Als je wilt (en als het helpt) mag je altijd noten!

Dit

Thanks iedereen!

Wordt wel een beetje blij van de reacties :blush: Doet me wel goed dat er mensen zijn die zo meeleven.
Heb besloten een tijdje afstand te nemen en gewoon even goed na te denken over wat IK nu echt wil…

Ik dacht, laat ik dit toch even melden:
(ik ben bestwel trots op mezelf to be honest)

Sinds dit gebeurd is heb ik “het balletje bij hem gelaten” als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb gewoon gezegd: dit is jouw fout, en ik weet niet wat ik ermee zou moeten.
Sinds ik hem dit heb verteld doet hij echt ENORM z’n best voor me. Hij heeft dat meisje een fb-berichtje gestuurd en gezegd dat hij haar niet het gevoel wil geven dat zij nog belangrijk voor hem is, aangezien hij een vriendin heeft waar hij veel van houdt en een ex hoort daar dus niet bij. Hij heeft gezegd tegen haar dat hij geen contact meer met haar wil etc.
Hier was ik (stiekem) wel blij mee, want ik wilde dat mens sowieso al weg hebben :blush: (SORRY!)

Maar nu komt dus hetgene waar ik zo trots op ben:
Ik ben vrij makkelijk te beïnvloeden door anderen, maar ik heb alles wat hij heeft gezegd aangehoord en gewoon kil kunnen reageren met: Dit heeft tijd nodig, ik wil even tijd voor mezelf.
Hier was ik best trots op, aangezien ik in vorige relaties vaak enorm huilend weer terugkrabbelde naar m’n vriend uit angst om hem te verliezen.
Nu heb ik dus geleerd dat af en toe de bitch uithangen echt z’n vruchten afwerpt! Want ik voel me in iedergeval al een stuk beter, en denk voorlopig gewoon even aan mezelf.
Zoals m’n moeder zegt: hij is je niet waard als hij niet voor je vecht.
Aghja, luisterde eigenlijk nooit naar haar… maar misschien zit er wel een kern van waarheid in.

Ik hoop stiekem natuurlijk wel dat het goedkomt, maar heb besloten dat het allemaal even van zijn kant moet komen. Ik ga dit weekend in ieder geval lekker uit en m’n gedachten verzetten!

Hey meis!
Ik snap precies wat je bedoelt, mijn vriend praat ook nog net z’n ex en ik ben een beetje worried, dus ik snap waar je vandaan komt. Aan de andere kant is het ook goed om je vriend een beetje te vertrouwen en hem te geloven als ie zegt dat er niks gaande is, maak hem wel duidelijk dat als hij nog met z’n ex praat jij dat graag wilt weten. Doe wat voor jou het beste is,
Kus!