Hallo!
Ik begin eerst met: aub geen hatelijke reactie’s want daar heb ik toch niks aan… nouja laat ik maar beginnen, ik heb dus een ex. en het is 4 maanden geleden uitgegaan. die moeder mag mij echt totaal niet! en die stiefvader trouwens ook niet, maar dat maakt niet echt uit… we houden nog van elkaar. En… ja ik heb pddnos ofzo? (Sorry ik weet niet echt hoe je het schrijft!) maar dat heeft onze relatie best wel kapot gemaakt omdat ik overal over piekerde enz. Maarja, nu gaat het weer goed met me, ben naar een psycholoog geweest enz. afgerond. Nou. nu wil ik er dus voor gaan! en ik wil het proberen want niet geschoten is altijd mis… Maar die moeder mag mij totaal niet, en aangezien ik niet durf met een bloemetje bijvoorbeeld te komen en sorry te zeggen moet ik even wat anders verzinnen… ik weet echt niet wat ze zou zeggen, en of ze me wegstuurt… heeft iemand manieren hoe je het anders kan doen? ikwil dus sorry zeggen, want er zijn dus ook veel dingen eerder gebeurd, waardoor zij mi niet echt mag, niet zulke erge dingen ofzo hoor, maar kleine dingen! maar hij is dus een soort van… moederskindje, dus stiekem zit er niet in dus ik moet het echt goedmaken, heeft iemand tips?
liefs,
xx