Ex terugkrijgen.

Hallo!

Ik begin eerst met: aub geen hatelijke reactie’s want daar heb ik toch niks aan… nouja laat ik maar beginnen, ik heb dus een ex. en het is 4 maanden geleden uitgegaan. die moeder mag mij echt totaal niet! en die stiefvader trouwens ook niet, maar dat maakt niet echt uit… we houden nog van elkaar. En… ja ik heb pddnos ofzo? (Sorry ik weet niet echt hoe je het schrijft!) maar dat heeft onze relatie best wel kapot gemaakt omdat ik overal over piekerde enz. Maarja, nu gaat het weer goed met me, ben naar een psycholoog geweest enz. afgerond. Nou. nu wil ik er dus voor gaan! en ik wil het proberen want niet geschoten is altijd mis… Maar die moeder mag mij totaal niet, en aangezien ik niet durf met een bloemetje bijvoorbeeld te komen en sorry te zeggen moet ik even wat anders verzinnen… ik weet echt niet wat ze zou zeggen, en of ze me wegstuurt… heeft iemand manieren hoe je het anders kan doen? ikwil dus sorry zeggen, want er zijn dus ook veel dingen eerder gebeurd, waardoor zij mi niet echt mag, niet zulke erge dingen ofzo hoor, maar kleine dingen! maar hij is dus een soort van… moederskindje, dus stiekem zit er niet in dus ik moet het echt goedmaken, heeft iemand tips?

liefs,

xx

Of stuur haar een bloemetje met een brief erbij waarin je sorry zegt. Of ga er heen met een bloemetje… Denk dat dat het beste is als je weer goed met zn moeder eerst wilt krijgen. En je schrijft het als PDD-NOS :stuck_out_tongue: (mijn broertje heeft t ook)

Ik kan niet echt advies geven want ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar een aantal algemene dingen:
ten eerste, praat er met hem over. hoe denkt hij erover? kan hij je niet helpen? en heeft het gedrag van zijn moeder ook echt invloed op jullie relatie? als je vriend zich echt wil inzetten voor jullie relatie zal hij je vast wel helpen. Ik zou toch echt met haar gaan praten, meer dan dat kun je toch niet doen. Misschien kunnen jullie proberen om elkaar beter te begrijpen? en als je het fijn vindt kan je vriendje ook bij het gesprek zijn. Of stel voor om gewoon overnieuw te beginnen, zonder dat zij steeds over jouw fouten begint. Toch moet je wel jezelf blijven, en als het niet werkt tussen jou en zijn ouders, kun je daar zelf weinig aandoen als zij niet bereid is om haar gedachte te veranderen. Je bent wie je bent!
sorry voor dit slechte advies, meer kon ik even niet bedenken… hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte!

Dankjewel allebij! Ik dacht er zelf aan… om mischien een brief te schrijven, en daarin te zetten, dat ik mischien kan komen praten ? Want ik durf ECHT niet… ik ben 13… ja oke, dan durf je meestal niet zo veel als bijv met een bloemetje aan te komen! toen ik een keer kwam om het uit te praten verliep dat ook niet zo lekker, maar nu is er wel meer aan de hand, dus ik ga echt niet langs … die moeder is wel heel vreemd maarja… ze hoeft me niet lief te vinde enz, maar ik wil toch wel dat ze weet dat ik spijt heb

Nodig zijn familie uit om met jou familie te eten! Mijn ouders zijn meestal zovan; Ja ik ken die ouders niet. En dan vragen we gewoon of ze eens bij ons komen eten (:

Dan heb je steun van je familie en zijn moeder enzo leren je ouders beter kennen, en daardoor jou ook enzo…:grin:

misschien ff met die moeder goed praten

Ja goed idee iedereen! ik heb nu een brief geschreven, met daarin dat het me spijt en of ik een keer langs kon komen om mischien te praten. want via een brief kan je natuurlijk niet echt praten! dus ik ga hem effe een x door die deur gooien… is dat een goed idee ? (:

Ja, goed idee, zou ik ook doen. (:
Succes!

Hihi bedankt, ik ga zo nr dat huis toe… pff *zenuwachtig*!!!

Succes! Des te eerder je gaat, des te eerder je er vanaf bent:)

Zo gedaan… ik weet nog niks en dat vind ik wel even beter… die jongen is nu bij zijn vrienden, dus daar hoor ik vanavond niks van! Dus ik kom 't morgen wel te weten wat ze van mijn brief vond… Straks word ie boos ofzo jezus… x

Oke… dit is dus helemaal verkeerd afgelopen! Die moeder vergeeft het me dus niet meer, en hij zegt dat ik er een punt achter moet zetten… hij heeft me echt het idee gegeven dat hij me leuk vond hoe die deed… en hij zij wel dt ie me leuk vond, maar dat het niet meer gaat, teveel gebeurd enz… maargoed! wie weet hoe je moet voorkomen om s’avonds echt te janken als je in bed ligt enz… ? x

Blij zijn dat je vanaf bent als ze jouw verhaal niet willen horen dan zijn de moeite niet waard

dankjewel :slightly_smiling_face: