ex terugkrijgen ??

Hoii
ik heb bijna een half jaar gehad met een jongen uit mijn klas en hij heeft het uitgemaakt omdat zijn gevoel niet zo sterk meer was als op het begin van onze relatie. ik kan hem maar niet vergeten en heb, als een hopeloos kind, websites opgezocht die tips gaven over het terugkrijgen van je ex. ze zeiden dat liefde meestal wel terugkeert na een tijdje en ze vertelde ook allemaal dat je afstand moest houden zodat hij je juist gaat missen. Dit is in mijn geval erg moeilijk omdat ik bij hem in de klas zit. de moed om hem terug te krijgen zonk eerlijk gezegd in mijn schoenen totdat ik hoorde dat hij zn vorige vriendin ook terugnam na een maand of 2… hebben jullie verder nog tips hoe ik misschien mn ex terug kan krijgen?

Huh? Heb al zo’n topic gezien… anyway laat hem zien dat je gelukkig kunt zijn zonder hem, maak hem desnoods ‘jaloers’, en doe alsof hij je niets meer kan intresseren. Laat vooral niet zien dat je hopeloos bent. Als hij hierna niet tergkomt naar je moet je maar accepteren dat hij je niet meer wilt. Sorry als het te bot overkwam
Ik wens je sterkte en succes x

klopt idd dat als je afstand neemt hij je eerder terug zal willen, dan als hij ziet dat je hem heel erg nodig hebt.
Ik zou gewoon laten zien dat je het ook leuk hebt zonder hem, veel lachen met vriendinnen enzovoort, :slightly_smiling_face:

Laat zien hoe goed je verder kan gaan! Hij gaat die positieve, vrolijke meid sneller missen dan het meisje met liefdesverdriet!

Gewoon je zelf zijn! Daar was hij toch ook op gevallen toen je met hem kreeg? (denk ik)
Vast & zeker gaat hij spijt krijgen of/en hij gaat je missen.

suc-6 lieverd! =*

Want 1 topic is te mainstream?