Hoihoi,
Ik postte laatst een berichtje hier met dat ik mijn ex miste en dat het door mijn fouten was uitgegaan en dat ik m heel erg graag terug wou.
Nou hij appte me vorige week omdat ik nog wat belangrijke spullen van hem had. Aangezien hij het erg druk heeft met werk en examens en ik ook, en we 1,5 uur bij elkaar vandaan wonen, kon ik die niet even snel langsbrengen ofzo. Daarom hebben we 8 februari afgesproken en komt hij naar mij toe. Ik appte hem maandag en vandaag met hey hoe is het. Maar telkens liet hij me op blauw of zei aub niet praten ik zie je 8 februari dag. Als we ruzie hadden praatte hij ook altijd zo, daar kijk ik niet van op. Ik denk wel dat het 8 februari goedkomt. Hij wilt perse bij mij thuis afspreken en niet op station ofzo. En ik sta niet meer op de block. Hem kennende zou hij me nooit meer deblokkeerde alshijzelf mij ook niet meer wilde. Hij had altijd een heel groot ego waar ik me vaak aan irriteerde… Ik denk nu dat hij me gwn terug wilt maar dat niet 123 wilt duidelijk maken, maar dat we vanaf 8 feb pas weer echt officieel bij elkaar zijn aangezien we elkaar dan zien… Wat denken jullie hiervan? En wat kan ik tot 8 februari doen?