Ex terug

Hoihoi,

Ik postte laatst een berichtje hier met dat ik mijn ex miste en dat het door mijn fouten was uitgegaan en dat ik m heel erg graag terug wou.
Nou hij appte me vorige week omdat ik nog wat belangrijke spullen van hem had. Aangezien hij het erg druk heeft met werk en examens en ik ook, en we 1,5 uur bij elkaar vandaan wonen, kon ik die niet even snel langsbrengen ofzo. Daarom hebben we 8 februari afgesproken en komt hij naar mij toe. Ik appte hem maandag en vandaag met hey hoe is het. Maar telkens liet hij me op blauw of zei aub niet praten ik zie je 8 februari dag. Als we ruzie hadden praatte hij ook altijd zo, daar kijk ik niet van op. Ik denk wel dat het 8 februari goedkomt. Hij wilt perse bij mij thuis afspreken en niet op station ofzo. En ik sta niet meer op de block. Hem kennende zou hij me nooit meer deblokkeerde alshijzelf mij ook niet meer wilde. Hij had altijd een heel groot ego waar ik me vaak aan irriteerde… Ik denk nu dat hij me gwn terug wilt maar dat niet 123 wilt duidelijk maken, maar dat we vanaf 8 feb pas weer echt officieel bij elkaar zijn aangezien we elkaar dan zien… Wat denken jullie hiervan? En wat kan ik tot 8 februari doen?

Als hij zo praat dan denk ik eerlijk gezegd juist niet dat hij je terug wil… Wat ik zou doen is gewoon die spullen teruggeven wanneer je hem ziet en dan zie je wel hoe het gaat, maar ik zou er niet te veel van verwachten.

Ja ik denk hetzelfde

Niet te veel gaan hopen… Ik herken dit zo hard en het gaat je alleen maar meer pijn doen als er dan niets gebeurd.

Laat hem tot die tijd zijn gang gaan, probeer zo weinig mogelijk naar hem te sturen en concentreer je op je examens

Dat zei ik ook. Hij praat altijd als we ruzie hebben. En was het ook van zie je dan en dan ciao

Dit + meestal, ik herhaal meestal als het één keer uit is geweest gaat dit nog wel vaker gebeuren. Er is een reden waarom het nu je ex is en niet je vriend.

Ik denk ook dat je hem het beste met rust kan laten en afwachten wat er op 8 februari gebeurt als jullie mekaar zien. Maar ik zou niet te veel hoop hebben.

Ik zou hem even links laten liggen en je op jezelf focussen. Als hij langskomt geef je gewoon zijn spullen terug en je ziet wel toch? Zonder verwachtingen geen teleurstellingen!

Ik zou er ook echt niet teveel van verwachten. Het kan ook heel goed zijn dat hij het gewoon nu echt zat is en geen zin heeft om met jou te praten etc. Dat hij jou heeft gedeblokkeerd wil in mijn ogen echt niet zeggen dat hij je terug wil hoor. Maar misschien dat jij het anders ziet omdat je echt hoopt dat het zo is.

Ik las toevallig ook je andere topic; hij wil dat je hem met rust laat dus ga geen vragen stellen of je hem mag bellen. Laat hem dan ook gewoon even lekker met rust en leg de focus op jezelf, door constant contact te zoeken kun je hem ook weer verder weg drijven.