Ik had een tijdje geleden een topic gemaakt over dat ik mijn ex terug wou. Hij had toevallig de week daarna een afspraak staan bij de dokter omdat hij de uitslag van zijn test zou krijgen. Godzijdank schoot dit me te binnen en ben ik naar de dokter gegaan waar ik hem aantrof. Hij leek verbaasd maar niet alsof die heel erg blij was om me te zien. Daarna hebben we gepraat. Eerst zei hij dat hij niet wou praten, maar ik heb m toch overgehaald. Hij zei dat ie geen zin meer had in deze relatie omdat hij niks aan me had omdat ik niet te vertrouwen ben etc etc. Ik heb nog nooit wat achter zn rug om gedaan wat ik hem al zovaak heb duidelijk gemaakt, maar toch zit die onzekerheid in hem. Hetzelfde geldt voor mij. Ik denk steeds het is een jongen hij gaat 100% vreemd wat hij ook zegt. Maargoed ik dwaal af. We hadden dus gepraat en na een tijdje zei hij: oke als je je al je social media verwijderd wil ik met je verder (ik heb 5.000 volgers op instagram en kreeg veel likes en reacties van jongens waar hij denk ik jaloers door werd) ik stemde hiermee in. Ik heb nu enkel whatsapp geen fb insta of wat dan ook. Dat is nu ongeveer 2 weken terug. Die dag heb ik hem nog gesproken op app. Sindsdien heeft ie me niet meer geappt en als ik hem appte liet ie me gewoon op blauw. Ik heb hem dus bijna 2 weken niet gesproken. Het punt van dit hele verhaal is nu: Ik word nu helemaal gek van onzekerheid, omdat ik denk dat ie vreemdgaat. Ik weet niet waarom ik heb er ook niet echt een reden voor. Ik heb wel een keer toen hij sliep in zn telefooon gekeken en hij stuurde meisjes een dm met: hey je ziet er leuk uit mag ik je app. Sindsdien ben ik zo onzeker als wat en ik typ dit gwn met tranen in mn ogen, zo onzeker voel ik me. Ik weet niet of ik deze relatie door mn onzekerheid moet stoppen of dat het tussen mijn oren zit. Mijn vriend is turks en ik hoor altijd dat turkse jongens vreemdgaan dus daardoor nog onzekerder. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Hoe kan ik over deze onzerheid heen komen? Ik wou hem eerst zooo graag terug, maar nu denk ik, nu gaat de hel van onzekerheid weer beginnen. En het ergste is dat mijn vriend een gesloten type is dat niet praat over problemen en gewoon negeert en zegt dat ik zeur…
Ten eerste wil ik zeggen dat vreemdgaan niks geeft te maken met of je turks bent of niet.
Ten tweede wil ik zeggen dat als een jongen mij vroeg om al mijn social media te verwijderen omdat hij jaloers was, ik allang klaar met hem was. Hij legt naar mijn mening best wel bezit op jouw (je mag niet eens social media behouden), terwijl jij niet zo moet zeuren. Jullie praten niet over problemen en hebben allebei weinig vertrouwen in elkaar.
Nee sorry, maar dit lijkt me geen goede/fijne relatie.
Je moet hem gewoon leren vertrouwen.
Dit, vertrouwen is de basis van iedere relatie. Als dat er al niet is, hoef je het niet eens te proberen.
ik zou verder gaan met me leven hoe moeilijk het ook is… dit loopt nergens op uit als ik het zo lees…^^"
Sowieso op de manier hoe jullie weer bij elkaar zijn gekomen klopt niet helemaal in mijn ogen, ik heb het idee dat jij je aandrong, en hij het er eigenlijk niet zo mee eens was.
Vervolgens moet jij wel je social media verwijderen. Maar jij vertrouwt hem ook niet. Ik lees nergens dat jullie vertrouwen in elkaar hebben, of dat er ook maar enigszins iets van affectie tussen jullie is. Van beide kanten lees ik niet iets positiefs.
Ik zou je echt gaan afvragen of het wel een gezonde relatie is wat jullie hebben, want in mijn oogpunt is dat het niet…
Als ik jou was zou ik hem gewoon duidelijk vragen naar de waarheid en wat hij nou wil! Als hij dan nog steeds niet reageert zou ik hem proberen te vergeten, ik snap dat je je ex terug wil maar op deze manier lijkt het me niet echt voordelig voor jullie allebei… Als hij je niet vertrouwt en jij hem ook niet, hoe wil je dan een goedwerkende relatie met hem opbouwen?
Omdat je hebt gehoord dat alle turkse jongens vreemd gaan? Haha ik vind niet eens dat iemand maar ook het recht heeft om zoiets te zeggen. Als ik jou verhaal lees klopt jouw ‘relatie’ voor geen meter. Ik denk niet dat hij jou nog wilt anders zou hij zeker wat laten horen vanzichzelf. Ik snap ook niet waarom jij je instagram verwijderd voor je ex? Dacht je dat jij hem hierdoor terug kon krijgen en dat alles weer goed kwam? Ik zie weinig hoop tussen jullie.
Ik heb erbij vermeld dat hij zei dat we verder zouden gaan als ik alles zou verwijderen. En je hoeft niet zo snel op je teentjes worden getrapt doordat ik zei dat turkse jongens snel vreemdgaan want ikzelf ben ook turks. ze gaan nou eenmaal sneller vreemd doordat ze eerder verleid worden heb nog niet eerder een ex gehad.
Sorry maar dat is onzin. Vreemdgaan heeft niets met je afkomst te maken.
Je zegt het gewoon zelf dat je eerder nog nooit een ex hebt gehad. Ik vind dat je dit echt een slap excuus " ze eerder verleid worden ". Waarom worden ze eerder verleid? Ik ben helemaal niet op mijn teentjes getrapt. Jij wilt hier advies komen zoeken of vragen en ik zeg gewoon wat ik er van vind.
Mag ik ten eerste even zeggen dat als mijn ex me opeens kwam opzoeken bij de dokter, ik dat best wel eng zou vinden? Komt heel obsessief over op mij.
Daarnaast, zoals al is gezegd, zonder vertrouwen geen relatie. Dat je alles hebt verwijderd en hij vervolgens niks meer laat weten zegt volgens mij ook al genoeg over hoe graag hij met jou wil zijn.
Kort gezegd; kappen met deze jongen. En afkomst heeft niks te maken met vreemdgaan, mag dat duidelijk zijn.
^ dat eerste is precies wat ik wilde zeggen. Mijn nekharen zouden overeind gaan staan. Stalkerig gedrag.
En als hij met jou had en hij stuurde naar meisjes ‘je ziet er leuk uit, mag ik je app’ vind ik het een beetje apart dat dit gewoon aan de kant wordt geschoven en er mensen zijn die vinden dat jij hem moet leren vertrouwen? Ik ben niet heel jaloers maar als mijn vriend dat deed terwijl hij in een relatie zit met mij zijn we snel klaar.
Laat dit gaan, dit wordt niks en werk alsjeblieft ook aan jezelf.
ik ben het zoooo eens met jouuu! je hebt geen idee
ik zou echt nooooit meer zoiets voor een jongen overhebben…daaaag
Turkse jongens kunnen soms wel eens een knack hebben voor bezitterigheid en vrouwen niet als gelijkwaardig beschouwen. Huiselijk geweld in Turkije is ook best berucht en ik ben het ook niet eens met hoe vrouwen daar behandeld worden. Zo heb ik het meegemaakt dat oudere broers de scepter zwaaiden en zich bemoeien met wat hun jongere zus aantrekt.
Anyway dat terzijde. Jullie hebben beiden een grof gebrek aan vertrouwen in mekaar. Jij moet je van social media verwijderen voor hem? Die eikel neemt je gewoon in de zeik. Dump die gast, doe wat aan je zelfvertrouwen/wantrouwen in anderen en ga verder met leven. Dit leidt nergens heen behalve ellende.
Uhm, hij klinkt heel onaardig en bezitterig, sowieso, waarom zou je je instagram enzo voor hem verwijderen terwijl je het zelf wil houden? Nou, o well. Ik vind hem heel apart klinken, en ik zou sowieso mijn ex niet terug willen, het was toch niet voor niks uit? Ik vind dat je voor 100% voor elkaar moet gaan