ex terug willen!

haj meiden,
ik heb een probleempje. Ik heb het echt heel lang met een boy gehad, maar op een moment heb ik het uitgemaakt omdat ik op iemand anders werd. Dit was maar voor 1 week want die jongen bleek een player te zijn.
Maar nu wil ik dus die eerste jongen terug! Ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Ik mis onze tijd samen zo erg.
hebben jullie misschien tips? =$
'x

Ik denk dat je moet leren leven met de consequenties van je beslissing. Je hebt een fout gemaakt, daar verander je niets meer aan.

Ik zou mijn vriend niet meer terugnemen als hij verliefd werd op een ander meisje en er na een week achter kwam dat ze toch niet helemaal was wat hij verwacht had. Niemand zou zich zo moeten laten gebruiken.

Dus je was eigenlijk verliefd geworden op een andere jongen, maar omdat hij een player was wil je nu je ex weer terug. Logisch dat hij niet wil, ik zou me heel erg een tweede keus voelen.

Ja het is jammer, maar ik denk dat je pech hebt meis.
Je hebt het (waarschijnlijk zonder goed na te denken) uitgemaakt voor een andere jongen en nu die een player blijkt te zijn, wil je weer terug naar je eerste vriendje. Maar ik denk niet dat je genoeg om die jongen geeft, anders was je niet zomaar achter die andere jongen aangelopen. Als ik je ex was, zou ik je niet terugnemen. Ik zou je niet meer kunnen vertrouwen.
Maar je vroeg tips. Je kan natuurlijk met hem gaan praten en zeggen dat het je spijt en dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt en je hem heel erg mist. Als hij je terugneemt heb je heeeel veel geluk en mag je hem echt niet meer zomaar laten gaan.

Ik had het ook niet zo lang geleden uitgemaakt en na een week waren we weer samen omdat ik spijt had, dus er is nog hoop!
Maar je mag hem niet als een troostprijs gaan zien, want dan is het erg voor je vriend.

Je ex is dus eigenlijk een beetje vervanging/back up.
Ik denk dat je pech hebt, en je kansen hebt vergooid.
Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk …

wow dat is snel, heel erg bedankt. Het is niet zo dat het pas een week uit is met die tweede vriend. Ik wou het eerst even de tijd geven om te rusten. Wel had ik snel genoeg spijt maar, ik wou nog even wachten omdat ik dacht dat het beter was om het heel even te laten rusten.

Tja… Laten zien dat je echt spijt hebt en hem terug wilt…

Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten!

Je kan niet verwachten dat je ex je zomaar terugneemt terwijl jij eerst eventjes wou uitzoeken of het toch niet leuker was bij iemand anders.

bedankt, maar hebben jullie ook tips? of wat zouden jullie doen?

probeer eerst terug vrienden te worden en dan kan je zien hoe het terug klikt :slightly_smiling_face:

Ik had een relatie van bijna twee jaar met een jongen, maar omdat ik verliefd werd op iemand anders heb ik het uit gemaakt. Soms voel ik me daar nog steeds schuldig om, maar ik heb het idee dat hij het single-bestaan nu veel meer waardeert dan een vriendin.

M’n nieuwe relatie loopt nog wel eens moeilijk, gezien z’n depressie en de situatie bij hem thuis.
Dan doet hij wel eens dingen waarvan ik denk “*Naam* had dit nooit gedaan”. Het is dan niet zozeer dat ik hém mis, maar ik mis soms de relatie die we hadden. Dat was gewoon zoveel gemakkelijker dan met deze vriend.
Maar toch houd ik meer van hem dan van m’n ex.

Als ik één van onze exen was, zou ik niet staan springen om een vervolg-relatie. Je kan weer proberen vrienden met hem te worden, maar ik zou niet verwachten dat hij je met open armen ontvangt.

Weet je, ik denk niet dat je ex-vriend het waard is… als je zo snel verliefd op iemand anders kunt worden en ook nog eens heel kortstondig, heb je dan ooit wel om je ex gegeven?

Natuurlijk heb ik om mijn ex gegeven ik had het bijna een jaar met hem! Ik zal eens proberen of hij weer vrienden wil worden.