ex terug willen...

hii,
in augustus kreeg ik een relatie die 3 maanden heeft geduurd. Hij vond dat ik niet genoeg tijd had voor hem en daarom heb ik het uitgemaakt, ik was nog steeds verliefd.

Na 3 weken had hij een relatie met een goeie vriendin van mij. Daar ben ik enorm boos over geweest, nu is dat over nadat ik met hem gepraat heb en een gezellige week heb gehad op wintersport van school. De laatste week praten we bijna de hele dag, via sociale media, over de gekste dingen, dingen waar ik tijdens onze relatie niet over durfde te praten( seksuele dingen etc.).
Vandaag is hij jarig en feliciteerde ik hem gewoon en daarna hebben de een hele tijd gepraat. Zijn vriendin plaatste vanmiddag een super schattige foto op snap en toen ik die foto zag werd ik jaloers. Ik heb de laatste tijd dat ik jaloers word van dingen die hij doet. Ik wil heel graag weer een relatie met hem.

Wat moet ik doen? Hij weet al dat ik nog steeds iets voel voor hem en hem graag terug wil!

Helemaal niks, hij heeft namelijk al een vriendin.

Wat dacht je zelf nou helemaal? Dat je hem zou verleiden en dat hij het uitmaakt met z’n huidige vriendin om weer met jou samen te zijn? Dat je hem zomaar terug krijgt omdat jij hem terug wil, en het feit dat hij een vriendin heeft doet er niet toe?

+
Ik las de titel en dacht meteen ‘nee’

Ik ben het niet helemaal eens met de dames hierboven. Jij hebt het uitgemaakt, misschien heeft hij ook nog gevoelens voor jou en is die relatie nu een rebound. Ik zou er met hem over praten.

Je kunt inderdaad wel gewoon met hem praten. Maar nee is nee en haal geen rare dingen in je hoofd want hij heeft nog steeds gewoon een vriendin dat moet je respecteren.