Ex terug krijgen advies

Hoi Dames,

Omdat ik zelf een jongen ben en advies van vrouwen nodig heb ben ik op dit forum aangemeld.
Het is sinds kort uit met mijn vriendin maar ben toch nog stapelgek op haar.
Ik heb een idee om haar terug te krijgen zou willen weten of jullie als vrouw hier warm van zouden worden?

Wij hebben een relatie van 3 jaar achter de rug en zij heeft het uitgemaakt omdat we telkens kleine ruzietjes hadden. Ik weet zeker dat zij de ware voor mij is en wil er alles aan doen om haar terug te krijgen.

Samen hebben wij heel veel plaatsen in Nederland bezocht en mijn idee is nu om hier een film over te maken. Dit om haar het gevoel terug te geven van alle mooie momenten die wij samen hebben gedeeld.

Denk hier ook aan plaatsen zoals de eerste kus, eerste etentje enz.

Er is al iemand die eerder zo’n filmpje heeft gemaakt:

Ik ken zelf ook professionele mensen die dit zouden kunnen filmen. Haar wil ik vervolgens verrassen tijdens een avond in de bioscoop en dit laten uitzenden.

Zouden jullie als vrouw dit leuk vinden als een jongen dit voor je doet?

Alvast bedankt voor jullie reacties! :upside_down_face:

Ik zou het echt vreselijk vinden ;’)
maar ja ik weet niet hoe je ex in mekaar zit.

Toen je vertelde over die video had ik zoiets van “lief!”
maar… toen ik dat youtube filmpje zag… nee… zou t niet doen als ik jou was. ik had een heel andere beeld bij het filmpje.

HAHA die man zet zich geweldig voor schut, het zou mij alleen maar afschrikken.

Natuurlijk ga ik het wel op een andere manier doen. Ik ga niet in een raar pakje rondrennen. Waar ik aan denk is om gewoon een spontane video te maken met mij bij de plaatsen waar wij zijn geweest. De plaatsen waar alle romantische dingen zijn gebeurd in een leuke setup. Oftewel ik ga rondreizen en alle plekken waar ons verleden ligt weer opnemen en zo haar gevoel van de goede momenten terug te laten beleven.
Zoals ik al lees zou het wel kunnen werken maar niet op een manier om mijzelf (en haar) voor schut te zetten.
Heeft iemand een ander idee wat wel zou werken? Misschien een interactief fotoalbum met hierop onze speciale plekken. Dus niet in een gekke manier maar in een lieve manier.
Welke andere spontane manier zou er kunnen zijn om haar te verrassen en haar het gevoel terug te geven.
Ze wil heel graag het contact behouden en het verleden ook niet vergeten.

Jongens zijn hier niet toegestaan…

Ik ben de ultieme softie natuurlijk maar ik zou het geweldig lief vinden! (:

Ik zou het lief vinden maar toch vrij genant als het publiekelijk wordt afgespeeld.

Het hangt een beetje van het karakter van je vriendin af maar als ze een romantische ziel is dan vindt ze het waarschijnlijk wel heel leuk!
Ik wil je trouwens verder niet afschrikken ofzo, maar is het nog wel realistisch dat jullie weer bij elkaar zullen komen? Want als je anders dit soort dingen gaat doen en zij voelt gewoon niks meer voor jou/wil niet met jou verder dan drijf je jullie alleen maar verder uit elkaar.

En ik zou het niet in de bioscoop vertonen, maar gewoon de film bij haar door de brievenbus duwen en vragen of ze het alsjeblieft wil kijken. Maar dat is mijn mening :’)

Veel succes!

Heb gemengde gevoelens nu of ik het zal doen. Ze houd heel erg van romantische gebaren en heeft een heel zacht en lief karakter. Wat Sunflowerss zegt hangt het er natuurlijk ook vanaf of ze echt niet verder wil. Ik denk dat dit het geval is en misschien kan ik het beter laten rusten. Wel was ze laatst bij mij thuis en barste in tranen uit en hoopte dat het goed ging met mij. Misschien drijft dit ons alleen maar verder uit elkaar maar aan de andere kant kan het ook de oude gevoelens doen laten opbloeien. Het andere gevoel is dan wel weer een nee heb je en een ja kun je krijgen. Op dit moment heb ik niet zoveel meer te verliezen alleen maar te winnen. Er zijn ook maar weinig mensen die het op deze manier hebben geprobeerd en een referentie vinden is dan ook lastig.

Misschien moet je kijken waardoor het fout ging? Toen het uit was met mijn ex hielp het mij juist heel erg dat hij zag wat hij fout deed in onze relatie en dat dat de reden was dat we uit elkaar waren. Pas toen hij het inzag wat hij fout had gedaan en zag hoeveel pijn hij mij er mee deed, veranderde die en kreeg ik mijn gevoelens terug. Misschien komt het door de manier hoe je ruzie maakt of wat je zegt…

Ik zou het persoonlijker houden, een filmpje is leuk maar niet persoonlijk. Ik denk dat je er zelf bij moet zijn als je haar terug wilt krijgen. Ze ziet het filmpje en dan? Misschien reageert ze wel nooit, of gooit ze het weg.

ah dit is zo lief.

Mijn idee is niet om het publiekelijk te vertonen maar een bioscoopzaal af te huren. Vervolgens met een smoes via een vriendin haar hierheen lokken en dan tegen het einde zelf binnen komen lopen zodat ik tijd alleen met haar heb. Dan kan ik al mijn gevoelens aan haar vertellen en kijken of ze die vonk weer terug krijgt.

Ik weet overigens precies de fouten die ik heb gemaakt en ben bezig met eraan het werken. Haar heb ik dit verteld en haar antwoord was dat ik dit dan maar bij de volgende vriendin nooit meer moet doen. We hebben op dit moment geen contact om elkaar rust te geven maar ze wil wel het contact behouden. De meeste tips die op internet staan zijn juist om te laten zien dat je verder gaat met je leven en niet meer met haar bezig bent.Anders kom je wanhopig over en niet aantrekkelijk. Maar mijn gevoelens zijn zo tegenstrijdig. Je wilt toch alles proberen om het goed te maken. Op dit moment is natuurlijk de kans aanwezig dat er nog gevoelens zijn en hoe langer ik wacht hoe minder deze er zullen zijn.

woo jeetje, jij bent echt gek op dr!
Succes!
Ik zou het wel leuk vinden!

Oke het overgrote gedeelte hier is toch positief om dit te doen. Denken jullie echt dat dit haar kriebels zal geven als ze dit ziet? Je hebt maar 1 leven en dit leven wil ik met haar delen.

Ik vind het ontzettend lief! En juist dat hij zo voor lul wilt lopen voor dat meisje betekent juist toch alleenmaar meer…
Margoed, als je echt van haar houd zou ik inderdaad echt flink je best doen. En als het niet heeft gewerkt kan je iig zeggen dat je je best heb gedan toch?

Zeur niet.

OT. Ik vind het hartstikke lief dat je veel moeite doet om haar terug te krijgen, ik zou het doen als ik jou was, straks krijg je spijt dat je het nooit hebt gedaan!