Oke ik heb gister hier ook een topic over geopend. Ik zou mijn ex 8 februari zien. Maar oke ik wil hem heeeeeel graag terug. Dus met mn domme hoofd heb ik hem dus net geappt of ik hem mocht bellen. En hij zei donder op ik zei toch dat je me met rust moet laten. Als hij boos is is hij altijd heel hard. En ik moet nu gwn huilen omdat ik hem zo erg mis en hem zo graag terug wil. Soms kijk ik naar zn laatst gezien en zie ik dat hij van 01.30-02.00 echt non stop online is en ik ben zo bang dat hij een nieuw meisje heeft gevonden. Dat ga ik echt niet kunnen verdragen. Het is nu twee weken uit. Maar ik ga echt niet tot 8 februari kunnen wachten zonder contact met hem te hebben want ik denk heel de tijd aan hem ookal ben ik bezig met dingen… Wat kan ik nu doen? Ik wist echt niet dat hij na 2 weken nog boos kon zijn
Ik vrees dat je er u gewoon zal moeten overzetten… als hij je niet meer wilt, dan wilt hij je niet meer. Maar aan wat ik hier lees, lijkt het mij dat jullie relatie niet op een goede manier is uitgegaan? Hoe was de break-up? Het is heel belangrijk voor zo een dingen dat je een soort van “sluiting” hebt. Dus als ik jou was zou ik 1 februari misschien nog eens sturen met “hey, gaat het volgende week nog door? Misschien dat we nog even kunnen praten, om alles af te sluiten”. En dat hij iemand anders heeft, kan je dan ook vragen. Maar ik denk het niet, als mijn vriend slaapt, ben ik soms ook nog online tot 2 uur, en dan ben ik ook niet met andere jongens aan het chatten
Ik denk dat het toch het best is om hem niks meer te sturen. Door hem te blijven appen, gaat hij alleen nog maar bozer worden. Geef hem rust. Het is duidelijk dat hij nu niet met jou wil praten. Misschien zoekt hij binnenkort zelf weer contact op, maar ik zou nu echt niet meer sturen en wachten tot 8 februari. Misschien kan je best nummer verwijderen zodat je niet meer kan sturen en ook hem op whatsapp weg doen. Hem nu blijven sturen, gaat er voor zorgen dat hij nog bozer wordt. Sterkte! En praat hier over ook met vriendinnen als je het moeilijk hebt. Zij kunnen jou ook helpen.
Het was uitgegaan omdat hij het gevoel had dat hij niet de enige was voor me… Ik geef m ook wel gelijk, ik ben soms net iets te aardig voor andere jongens terwijl ik er niks mee bedoel.
Je mag hiervoor gewoon je topic van gisteren gebruiken!