ex terug daten

Hey iedereen,

Niet zo lang geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriend omdat hij me bedrogen heeft. Ik heb allemaal ontdekt via facebook, hij had 3 weken een relatie met een ander. Eigenlijk werd ik er niet echt verdrietig van, alleen boos en verbaast. Ik heb hem dus vrij snel vergeven (we praten normaal tegen elkaar), maar nu wilt ie weer met me. Zou ik hem een kans moeten geven?

Groetjes

nee

Ik zou zeggen: nee.

Maar het is je eigen keus.

ben je nou dom of doe je alsof

excuseer eh, maar het is niet omdat we op het internet zitten dat je plots je grote mond moet openen. Blijf respectvol aub. Dank u.

Nee, doe het jezelf alsjeblieft niet aan

als je voor me zou staan zou ik precies hetzelfde zeggen kind

Ik ben hier niet om met jouw te discussiëren, i ain’t got time for that! Dank u voor reactie. Many kisses :kissing:

Dank u voor de reacties

jou*

Wind je niet op over de domme reacties hier. Zijn vaak dezelfde mensen die willen provoceren en niet weten wat respect is.

Voor mij persoonlijk zou het een no go zijn. Niet zozeer dat hij je bedrogen heeft maar dat je het zelf hebt ontdekt. Als hij je bedrogen had, een eind gemaakt had aan het bedrog en dit dan bij jou zou opbiechten, zou ik wel naar hem luisteren.

Maar waarom zou je denken dat hij het niet opnieuw zou doen? Hij heeft een heel grote fout gemaakt en het is goed dat je hem vergeeft. Maar stel jezelf de vraag, of hij in staat zou zijn je nog eens te bedriegen of niet. En stel je zelf de vraag, welke goede redenen je zou hebben om hem terug te nemen. Er zijn zoveel andere jongens op de wereld, dus je mag het zeker niet doen om niet alleen te zijn!

Het is je ex voor een reden he. Hij kan het zo weer doen.

Never get back to your ex. En voor de rest ben ik het helemaal eens met Julia.

Niet doen.

Nee

Dank u voor de reactie, ja zoals je zegt niet iedereen kent respect.

Hij had het inderdaad kunnen opbiechten maar hij heeft me niets verteld, dat zegt al veel. Voor mij is het ook een slecht idee om hem een 2de kans te geven (ik wilde gewoon even een paar meningen van buitenaf). Ik zal er nog over nadenken, maar ik denk dat ik mijn antwoord al weet. Dank u!

zeker niet doen, het ging niks voor niks eerder uit. Dalijk flikt hij het weer. Nee dus

Een woord: Nee!

Nee, hij heeft zich gedragen als een gigantische l*l. Er zal ergens vast een veel leukere jongen voor jou zijn :wink: