ex tegenkomen

he dames,

Volgende maand ga ik naar die nieuwe hunger games met wat vrienden. super leuk enzo.
Maaaaaar mn ex zal er ook zijn aangezien we 4 maand geleden samen die kaartjes al hadden gekocht toen et nog aan was.

Dit lijkt mij een erg lastige situatie om hem te zien aangezien ik hem nog giga mis en het nog pijn doet en hij er al helemaal klaar en overheen mee is.

iemand hier ervaring mee, tips enzo?

xxx,

Nicky

als je kaartjes hebt gekocht, moet je perse op de desbetreffende stoel zitten ?
of is het een bioscoop waarbij je gewoon gaat kiezen waar je zit…

als dat zo is, ga gewoon apart zitten

Je gaat gewoon naar de film,of je had goede band met je ex dan kan je hem
gewoon gedag zeggen als je niks meer met hem te maken wilt hebben
dan zou ik hem keihard negeren.

Dit ja! Persoonlijk hou ik ervan om te doen alsof mijn leven veel beter is zonder hem, fake it until you make it :wink: Dus ga gewoon plezier maken!

naja hij wil niks meer met mij te maken hebben terwijl we goed uit elkaar zijn gegaan. dat maakt het voor mij ook zo moeilijk. ik hou nog steeds van em dus ik weet niet of ik hem onder ogen kan komen en dan aan kan gaan horen hoe geweldig zijn leven is terwijl ik in een depressie zit

Weet je wat het is, je maakt het jezelf moeilijk. Je blijft jezelf zeggen dat je nog van hem houdt enzo, maar wat gebeurt er als je juist zijn negatieve kanten gaat bekijken? Ja, dan ben je snel over hem heen. Kom op wijffie, ga lekker naar die film en be a bitch

Ik weet zeker dat als jij er die avond naar toe gaat, je alleen maar mentaal bezig zal zijn met die ex en niet met je vrienden en ook niet met de film. Aangezien je zelf al aangeeft dat je hem ‘giga mist en het pijn doet’. Waarom ga je dan?
Ja je hebt al kaartjes gekocht en ik weet dat ik niet in de portemonnee van een ander kan kijken, maar kom op hoe duur zijn bioskaartjes nou? Kun je het niet alsnog annuleren of anders doorverkopen?
Want je kunt toch ook wat anders leuks gaan doen met je vrienden op een ander moment zonder die ex van je erbij. Want hoe zal jij omgaan als hij je die avond negeert? Of als hij juist super lief tegen je doet? Dan ga je je helemaal klote en in de war voelen aan het eind van de avond. Laat gaan die avond.

En wat betreft ‘jeweetwel’ hierboven ^, ik bedoel het niet sarcastisch maar misschien een goede tip om toe te passen in je eigen topic/verhaal? Dat je het jezelf te moeilijk maakt.

Ik zou eigenlijk gewoon niet gaan.
Zoals hier boven al gezegd wordt zul je waarschijnlijk alleen maar bezig zijn met het feit dat je ex ook in de zaal zit.
Dan ben je het geld voor een filmkaartje kwijt, wat je eigenlijk ook bent als je gaat.

Ik kan niet voelen hoe erg de break-up voor je is, maar ik zou persoonlijk wel gaan. Je verdient dit avondje uit met vrienden! Trek je mooiste outfit aan, doe wat make-up op, koop een grote bak popcorn en zorg ervoor dat je ver weg van hem zit en geniet van de film!
Op een dag zal het minder pijn doen. Misschien is dit wel de eerste stap.