Ex stuurt opeens terug gebroken

Hy
Ni zo lang geleden heeft mij ex mij terug een verzoek gestuurd op snap en ik dacht oké mss kunnen we terug praten, hij heeft altijd nog een plaatsje in mij hart gehad
Ma na een tijdje begon hij alleen ma over seks te praten en vragen te stellen en wou hij friends with benefits met mij, ik heb aangegeven da ik alleen ma seks heb me iemand waarmee ik in een relatie zit.
Dus hij zij da hij nog wel om mij gaf en da soort shit de dag er na stuurde hij wel nog en dan opeens nimeer like ik heb hem afgewezen en het is klaar voor hem. Ik heb dan eerlijk een bericht na hem gestuurd Wa ik voel n hij begint mij uit te schelden
da was echt een steek in mijn hart en ik denk dan mss verdiend hij het gwn ni ma het doet zoveel pijn
Ik geraak ni snel over een jongen heen en da haat ik zo want hij heeft mij zoveel pijn gedaan :sleepy:

het gwn erger geworden zit hij mij voor van alles uit te schelden en da raakt mij wel omdat ik een laag zelfbeeld heb en mij al heel slecht in mijn vel voel
Mss heeft hij gelijk en is alles waar da hij zegt zo voelt het

Best lastig om je bericht te lezen met alle spellingsfouten. Tip: spellingscontrole aanzetten.

Wat betreft je ex. Een ex is niet voor niks je ex. Block hem uit je leven, op social media, uit je telefoon, uit je hoofd. Er zijn genoeg leuke jongens en hij is er niet één van.

Vroeger, op de middelbare school, dacht ik dat er weinig leuke jongens zouden zijn. Nu zijn er een beetje te veel. Hahah Voordeel, ik kan heel selectief zijn en alleen ik bepaal, mijn voorwaarden. Met andere woorden, zet jezelf op één.

Net zoals ik in je andere topic zei, verwijder hem alsjeblieft uit je leven. Hij gaat je niet helpen in je herstel. Dat is heel lastig, maar de tijd leert het wel.