ex-stress

Hee ik zit al 1 maand in een dilemma, weet nog niet wat ik moet doen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen;

ik had iets met een jongen, maar ik had het uitgemaakt omdat hij me iets te bezitterig en plakkerig werdt. en ik dacht dat ik niks meer voor hem voelde. maar na 1 week dat het uit was, begon ik hem echt te missen. en hij voelde nog steeds wat voor mij en zei dat hij nog 1 kans wou etc.

net op het moment dat ik hem terug wou, en een kans wou geven, werd ik gebeld door zijn moeder. ze begon me helemaal uit te schelden en schreeuwde tegen mij dat ik van zijn zoon af moest blijven.
omdat hij uit een andere land komt, en ik ook. wilt zijn moeder dat hij iets krijgt met een meisje van zijn eigen land. daarom ging zijn moeder uitflippen op mij zeg maar.

dus net dat ik hem weer een kans wou geven, net dat ik weer hoop had voor ons ging alles weer naar de kl*te zeg maar. hij kreeg ruzie met zijn moeder, pakte zijn kleren en spullen en ging bij zijn neef slapen.

maar ik voelde me de hele tijd schuldig, ik moest steeds huilen omdat hij ruzie had met zijn moeder.
na 1 week mocht hij weer terug thuiskomen omdat hij tegen die moeder had gezegd dat het echt over was tussen ons.

maar intussen tijd zei hij elke dag tegen mij dat hij nog steeds van mij houdt, dat hy niet zonder mij nooit kan vergeten etc.
ik was ook nog steeds verliefd op hem, elke dag moet ik aan hem denken.

en gisteren heeft mij weer gevraagd voor een kans, hij beloofde om voorzichtig te doen zodat zijn moeder nergens achterkomt. en hij zei ook dat hij minder plakkerig gaat doen.

maar ik weet niet of ik hem nog een kan ga geven, ikhou nog van hem maar ik weet zeker dat hij nog steeds plakkerig gaat doen.
hij verw8 dat ik morgen een antwoord aan hem ga geven, en dat is ook nog eens op zijn verjaardag.

bedankt voor het lezen, en reageer aub. x

als je hem echt zo mist zal ik voor die kans gaan, misschien dat zijn moeder het ooit accepteert? als hij dan weer plakkerig enzo gaat doen moet je hem er anders maar proberen op aan te spreken. komt goed, liefs.

heeel erg bedankt voor je lieve reactie. ik wil hem ook een kans geven maar sommige zeggen dat je nooit meer wat moet beginnen met je ex.

Lastig.
Bedenk je wel dat je dan nooit bij hem thuis kan komen vanwege zijn moeder. En als ze daar achter komt hij weer ruzie krijgt.
Ik weet niet hoe die jongen daar overdenkt, maar als hij daar geen problemen mee heeft en jij ook niet, zou je het kunnen proberen.

hihi dankjewel, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het ook niet al te leuk zou kunnen zijn. en dat je dan juist nog meer stres kunt krijgen, misschien proberen? praat in ieder geval met hem. liefs!

toch nog proberen dus.

nog iemand?

Proberen, als je het niet probeert krijg je daar spijt van, omdat je dan nooit zal weten of het misschien toch gewerkt zou hebben.

P R O B E R E N!
Zoals ik dit lees, houdt hij écht van je. En je kunt beter spijt hebben van iets
dat je wel hebt gedaan, dan spijt van iets dat je níet hebt gedaan! Doen!

Laat je ons even weten hoe het verder ging? (:
xxx

Ik zou het gewoon gaan proberen als ik jou was . proberen kan geen kwaad toch ? Hij heeft veel voor je over , het boeit hem niet wat zijn moeder zegt . En jij houd nog van hem en hij van jou . Dus wat is het probleem ?

ik zou hem zeker nog een kans geven !
jij houd duidelijk nog van hem & hij van jou …
jammer van zijn moeder,… maar ooit zal die er wel overheen komen (;
laat ons wel weten wat je beslissing was :grin:

Idd ik kan het niet beter verwoorden (:
Gewoon doen!