Ex-sms

wat zijn de meest lelijke smsjes die je hebt gehad van je ex.

ik was op een verjaardag bij een vriend blijven slapen, waar me ex ook was. Ik sliep toen bij een andere jongen in bed (2persoons) omdat alleen dat nog vrij was. Mijn ex sliep in een andere kamer, ik heb toen 3 smsjes achter elkaar gehad met ‘‘kachbe’’ erin. Wat betekend hoer. Erg volwassen, zo smsjes sturen als je 2 meter van iemand vandaan bent.

Ik helemaal bedenken wat we op een date zouden gaan doen ( kon niet bellen maar wel sms’en ) en het enige wat hij terugsms’t is

Mhmmmmm…

heeel irritant. ( Niet lullig ofzo alleen heel irritant)

Is je vriendje turk?

Niet lelijk maar ik voelde me zooo ontzettend lullig:

Sorry, dat ik 7 weken lang niet met iemand ging en dacht dat we elkaar konden vertrouwen. Sorry dat ik dacht dat het wat zou worden. Maar het wordt niks zo. Dag.

Heel lang verhaal: Hij ging werke in t buitenland voor 2 maanden… ik dacht dat wij afgesproken hadden dat we vrij zouden zijn omdat we nog maar vrij kort elkaar kenden… (op zijn aandringen, ik wou wel vast aan hem zitten)… dus hele zomer vaka wel aan hem gedacht en gesmst… Maar tijdens een feest met een vriend van hem geweest → toen belde ik hem en vertelde het (een andere vriend van hem dreigde dat hij het anders zou vertellen) wat hem dus enorm kwetste. Eerst hong hij op (na 1 minuut stilte aan de telefoon), toen een half uur later dit smsje…

Nu is het gelukkig weer goed gekomen, maar altijd als ik daaraan denk vind het ik het nog zooo erg!

‘‘Ok, maar ben erg moe en heb geen tijd voor je’’

Mijn ex, ik was 16 en hij 19, maar hij woonde 5 minuten van mij af. En vroeg of ie wat met mij wou doen omdat ik hem miste. Naderhand was het uit had ik uitgemaakt

Toen het al uit was, kreeg ik een hele lange sms waarin stond dat ik héél erg veel verdikt ben. (Volgens hem is dat de ergste belediging die je iemand kan geven)
Terwijl ik eigenlijk hélemaaaaal niet dik ben. Zelfs niet mollig of zo.
Dus ik heb er héél hard om gelachen, aan verschillende mensen laten lezen die het ook grappig vonden.

Haha ik heb nog nooit zo’n smsjes gehad.
Als we het uitmaken moet het zinnig zijn en een reden hebben en die jongens zijn gewoon volwasse genoeg haha.