ex scharrel(s)/vriendje(s)

in je contacten laten staan of niet? ben benieuwd

ik vind het persoonlijk niet nodig.

en ook als het duidelijk is dat jullie niet geïnteresseerd zijn in elkaar? of de een geen gevoelens heeft voor de ander, zoiets

Ik heb er eigenlijk bijna geen, dus ik laat ze staan haha. Maar snap best als je het doet om geheugen te besparen ofzo.
Even offtopic, was een keer een jongen die ik leuk vond, en toen hij mijn nummer in z’n telefoon ging zetten zag ik dat hij 650 contacten had ofzo. Vroeg me echt af of dat normaal is en ik er gewoon weinig heb (ik heb er ongeveer 180 ofzo) of dat hij gewoon intens veel nummers fikst opstap.

Ik verwijder eigenlijk nooit nummers dus zij zullen er waarschijnlijk ook wel tussen staan. Ik zie het alleen nooit, omdat ze niet meer in mijn recente whatsappgesprekken staan. Daarbij heb ik er ook niet veel gehad.

ja dan denk ik ook van laatmaar app maar iemand anders!

Bij mij staan ze er gewoon tussen. Is meer een kwestie van luiheid dan dat ik de nummers wil bewaren. Ik verwijder maar zelden nummers uit m’n telefoon.

Ik heb ze er in laten staan tot ik een nieuwe gsm kreeg en ik nummers moest overzetten. Toen heb ik die van hen er niet meer ingezet. Maar ik heb hen sowieso nooit meer gecontacteerd nadat het ‘over’ was.

Ik laat ze altijd staan, ik zie geen reden om ze te verwijderen aangezien ik met geen van mijn ex scharrels/vriendjes echt ruzie heb gehad.

Ik verwijder ze meestal wel uit mijn recente gesprekken op whatsapp zeg maar, maar niet uit mijn contactenlijst

Ik verwijder nooit nummers/contacten of zelfs berichtjes. Dus ik laat dat allemaal gewoon staan, het boeit me niet echt en ik zoek bijna nooit meer contact als het over is.

up!!

Nee, maar ik heb mijn ex wel geblokkeerd

Ik heb momenteel twee exen er nog in staan
De ene heb ik een half jaar nadat het uit was weer toegevoegd en we appen nog regelmatig. (Geen gevoelens meer van beide kanten)

En de ander heb ik eigenlijk alleen voor het gevoel er in staan. Dat als het nodig is dat ik hem kan bereiken.