Ex op een feestje

Het is nu twee jaar uit tussen mijn ex en mij en we hebben een lange geschiedenis gehad samen. Om een lang verhaal kort te maken: afgelopen twee jaar zagen we elkaar nog twee keer per week, bleven bij elkaar slapen, hadden seks, gingen uit eten etc, maar hadden ook heel veel ruzie en we hebben elkaar ook pijn gedaan door bijvoorbeeld met andere mensen te zoenen (hij deed dat zelfs waar ik bij was, niet chill als je de dag ervoor naast elkaar wakker werd)

Goed, na deze lange vage periode heb ik er pas een punt achter gezet. Ik was het zat, kon die onduidelijkheid niet meer aan. Ik wist nooit waar ik aan toe was met hem etc. We hebben nu geen contact meer, dat vind ik nog elke dag moeilijk en ik mis hem onwijs, maar ik wil ook niet terug naar hoe het was, want ik weet dat dit beter is.

Mijn probleem is als volgt: Over twee weken heb ik een feestje (redelijk groot feest, komt zo’n 200 man). En ik weet dat hij daar ook heen gaat. Ik heb mn beste vriendin beloofd mee te gaan, maar vind het mega ongemakkelijk om hem daar weer te zien. Er lopen daar ook 2/3 meisjes rond waar hij mee heeft gezoend of gewhatsapped enzo… Ik weet echt niet hoe ik tegen hem moet doen of ik hoe ga reageren als hij daar een meisje gaat versieren ofzo. Tips?

Ah well, ik was gisteravond op het examenfeest van mijn ex. Behalve bij het binnenkomen heb ik hem niet gesproken en het enige wat ik heb gezegd is hallo en gefeliciteerd. Zonder hem aan te raken verder.

Als je er echt overheen wil komen doe je er denk ik goed aan om het contact tot een minimum te beperken. Ook fijner voor jezelf.

Oeeei das wel lastig ja. Je kan inderdaad beter afstand houden. Dus misschien alleen even naar hem zwaaien en lachen als je hem ziet en ook niet met hem gaan praten. Probeer niet te veel te letten op wat hij doet en laat zeker je avond er niet door verpesten! Als je nou doorhebt dat je het echt niet chill vind, kan je altijd met je beste vriendin afspreken dat jullie eerder naar huis gaan (denk dat ze daar wel begrip voor heeft toch??)

GA ZELF MET IEMAND ZOENEN :upside_down_face: :upside_down_face:

Haha grapje, niet de beste oplossing lijkt me ;p

Misschien moet je daarvoor eens met hem praten ofz? Voor zelfde geld vindt hij het ook helemaal niet flex dat jij daar bent en voelt hij zich ook ongemakkelijk, weet jij veeeeel.

Ik zie mijn ex wekelijks, het went. Gewoon negeren!

Je hoeft toch niet met je ex te praten ofzo? Gewoon lol hebben met vriendinnen.

Er gewoon een leuk feestje van maken… Niet storen aan wat je ex doet, er lopen vast genoeg andere leuke jongens rond!

Je avond niet laten verpesten door je ex. Hij heeft al genoeg verpest.

Hallo zeggen is wel zo respectvol, verder gewoon je eigen feestje maken!