Ex ontvolgd

-

Misschien vind hij het gewoon moeilijk om je foto’s etc. te zien. Ik vind het niet raar.

Spreken jullie elkaar nog wel geregeld of dat ook niet?
Misschien wil hij uiteindelijk toch geen contact meer, of hij vindt het inderdaad moeilijk om je foto’s te zien (al lijkt me dat sterk, na een relatie van twee maanden). Instagram is geen maatstaf voor vriendschappen. Als hij daarbuiten nog wel gewoon gezellig doet, mooi! Zo niet, lekker laten gaan. Probeer je focus te verplaatsen naar andere dingen en je niet meer met hem bezig te houden, met dat laatste bereik je uiteindelijk niets mee.

Nee na dat het hit is gegaan hebben we elkaar niet meer gesproken, ik wil het wel maar weet het niet hoe, het liefst wil ik wel gwn vragen hoe is met je ofzo, ja naja toen hij zei dat hij gwn contact wil begouden zei dienook van desnoods gaan we gezellig samen folm pakken (als ik er klaar ben)…

Moet ik hem appen van hoe het met hem gaat en over insta? Of …

Waarom zou je hem nog contacteren als hij jou niet opzoekt?
Als je nog niet over hem heen bent, is het beter als je jezelf de ruimte geeft om het te verwerken.

Laat hem gewoon met rust. Misschien vind hij het ook gewoon moeilijk? Probeer voor jezelf afleiding te zoeken en hem te vergeten. Dan komt dat contact later wel een keer.

Waarom zou je je hier uberhaubt druk om maken.

Laat het gaan. Ik heb ook een ex die ons vrienden noemt maar zelf geen moeite doet. Dan niet.

Laat hem met rust, kom over hem heen en ga verder. Who cares dat hij je ontvolgd heeft. Ik snap dat je dat raar vindt, maar hem erop aanspreken heeft toch geen zin. Hij hoeft er geen reden voor te hebben en die ook niet met jou te delen, jullie zijn niet samen. Laat hem lekker doen wat hij wil. :slightly_smiling_face:

Een van mijn ex vriendjes had mij ontvriend op Facebook terwijl hij het met mij had uitgemaakt. Ik vond dat toen ook heel gek en niet leuk, maar hij gaf toen aan dat hij het moeilijk vond om o.a. mijn foto’s te zien etc. Ik denk dat jouw ex vriendje dat ook heeft. Ik zou me er verder niet al te druk om proberen te maken.

Waarschijnlijk is het niks ergs, don’t worry and let it gooooo

Tuurlijk wel, je wilt weten waarom, en waarom alleen op insta en niet andere social media, je vraagt je gewoon af wat de reden is.

De reden? Dat is omdat het uit is.

Jaa zou opzich wel kunnen, maarja je weet het toch niet zeker, had je het aan hem gevraagd?
Ik wil eig zo graag nu hem appen en vragen hoe het met hem gaat, en beetje bij kletsen ben gwn benieuwd, i know veel mensen zeggen laat m met rust, doe ik ook, maar t gaat zo moeilijk ik moet iedere seconde aan hem denken…

Hij zegt duidelijk, ik wil pas contact met je als jij er klaar voor bent. Als jij er dus overheen bent en dat ben je nog niet dus niet appen.

Ik had dat toen inderdaad aan hem gevraagd.
Het is moeilijk om hem niet te appen, maar dat is wel het beste om te doen. Nu denk je nog veel aan hem, maar als je veel afleiding zoekt en leuke dingen gaat doen met je vriendinnen ga je merken dat dat vanzelf minder wordt :slightly_smiling_face:.

Hij heeft het er vast moeilijk mee om je fotos te zien. Hij voegt je ooit vanzelf wel weer toe als hij eroverheen is of uiteindelijk niet omdat hij er geen behoefte meer aan heeft.

Als je heel graag de reden uit zijn mond wil horen, dan moet je hem indd appen. Maar je kunt er ook voor kiezen hem met rust te laten en er vanuit te gaan dat het waarschijnlijk een van de bovengenoemde redenen is.