Ex of huidige vriend? Gebruik of serieus?

Ik zit dus echt een tijdje met een probleem…
Ik heb een relatie van 2 jaar gehad, dat is nu 1 jaar uit. Het is heel raar uitgegaan, het werd voor mij teveel en had hem 3 weken niet gezien. Toen is hij uitgegaan & heeft een ander meisje gezoend. In die 3 weken heeft hij mij losgelaten, waardoor het dus ook uit was. Nu heb ik de 3 maanden, tot en met januari 2017 moeite gedaan, zonder succes. Ik heb hem gelaten. In de tijd van januari tot nu heeft hij al 5 keer contact gezocht. Het was alleen voor sex. Kreeg ik naakfoto’s en of ik naar ze huis wou komen etc.En ik iedere keer boos en hem uitschelden omdat ik niet kon beseffen hoe hij mij na 2 jaar zo heeft kunnen laten vallen. Nu heb ik dus een nieuwe relatie (4maanden) en ik vergelijk alles met de relatie die ik met hem had. Hij heeft sinds zondag ochtend mij toegevoegd op snapchat, en praat sinds maandagavond tegen mij. Hij wilt dat ik langs kom omdat hij me wilt knuffelen.
Hij noemt me mooierd, lekkerding, etc… hartjesogen. Ik zeg tegen hem dat hij normaal moet doen. Hij heeft 2 jaar een relatie met mij gehad, dus hoezo doet hij nu alsof hij me niet kent en mij ineens flowt. Ik zei dus tegen hem ‘‘je mist me lichaam zeker weer.’’ waarop hij antwoorde: Altijd. Ik zeg je mist me gewoon. en dan zegt hij ‘‘ga je nu zo doen?’’ Ik kan het dus helemaal niet peilen, ik hou nog veel van hem… Hij is een groot deel geweest van heel veel wat ik heb gedaan. Ik wil eigenlijk wel naar hem toe gaan, om te kijken of ik nog wat voor hem voel. Maar ik kan dat m’n huidige vriend niet aan doen, buiten dat voel ik me ook heel stom omdat ik denk dat hij me weer alleen wilt voor sex.

Ik zit nu dus in een hele vervelende situatie…
Wat zouden jullie doen?
Ik wil eigenlijk wel langs mijn ex gaan om te kijken of ik nog wat voor hem voel…
Ik kan niet bij mn huidige vriend blijven als dit door mijn hoofd spookt.

Blokkeren? Wat moet je met zo’n gozer. En als je twijfelt, ga naar hem toe maar maak het dan uit met je huidige relatie.

Blokkeren die handel.

Hij is vreemd gegaan, en zit nu achter je aan terwijl je (al een jaar) een vriend hebt. Het klinkt niet als een goeie jongen. Ik snap dat er nog gevoelens zijn, maar je gevoelens zijn niet altijd de waarheid.

Je houdt nog veel van je ex maar je zit ondertussen wel al in een andere relatie?

Waarom zou je naar hem toe willen gaan als je weet dat het toch alleen maar voor de seks is? Blokkeer hem.

Doe jezelf een plezier en blokkeer hem en zoek geen contact op.

Gewoon blokkeren, deed ik ook en nu, na 2 jaar, vergelijk ik niks meer met mijn ex! :grinning: Want nu weet ik dat mijn huidige vriend op ALLE vlakken minstens 20x beter is.