Ex nu ontvolgen? Of blijven volgen?

He meiden
Oke zo zit het, toen t uit was met mn ex een paarmaanden geleden heeft hij mij overal ontvolgd
Ik vond t echt jammer want we waren als ‘vrienden’ uit elkaar gegaan, dus had ik hem ook ontvolgd.
Lang verhaal kort ik was gister geslaagd voor mijn auto rijbewijs (hij wist dit allang dat ik zou afrijden op die dag en vond toen spannend voor me), hij Heeft mijn insta post dus geliked (terwijl hij mij niet eens volgt), en mn stories bekeken (dat betekend dat ie wel benieuwd was of ik ben geslaagd denk ik)

Maar goed ik natuurlijk met mn domme kop was te blij, en ik dacht gewoon nu we vier maanden verder zijn dat ik hem weer kan volgen, en ik verwachtte dat ie me ook zou terugvolgen, maar dat is niet zo.

Ik weet ik maak me er echt zo druk over,
Sorry daarvoor maar moet ik hem nu ontvolgen weer? Of gewoon zo laten

Doe wat je wil. Wil je vrienden met hem zijn? Wil je hem volgen?

Wil jij HEM volgen? Ik zou ook denken, als hij een nieuwe vriendin krijgt en hij deelt dit op social media, dan zie jij dat ook…
Maar doe wat JIJ wilt!

Klopt maarja uiteindelijk moet ik het toch gaan accepteren als ie een nieuwe vriendin krijgt.
Stel dat ik hem weer ontvolg is het dan zovan ‘je hebt me niet teruggevolgd nu ga ik je weer ontvolgen’

Ik volg alleen mensen op sociale media als het me echt interesseert wat diegene deelt. Daarvoor hoef ik dan ook geen follow back of wat dan ook.

Ik zou als ik jou was kijken of zijn insta posts je interesseren, zo wel lekker blijven volgen en zo niet gewoon ontvolgen. Succes!

Ik volg mijn ex nergens meer op, omdat het mij niet interesseert wat hij doet. Als jij je nog wel in zijn leven interesseert, zou ik hem gewoon volgen. Zo niet, dan niet.

Als je over hem heen bent, kan je hem best blijven volgen.

Tenzij zijn posts je echt ergeren ofzo.

Zou het dan ook betekenen dat hij mij ook niet meer interesseert? :sob:

Als je hem nog stiekem een beetje leuk vind zou ik hem gewoon blijven volgen :stuck_out_tongue:

@angela: Het kan best dat hij over jou heen is en het hem niet meer uit maakt wat jij doet.

Gewoon erboven staan en ijskoud kapotnegeren. Bewaar je trots meid

Heb je helemaal gelijk in!! Maar betekent dit dat ik hem nu moet ontvolgen of gewoon zo laten?

Die keuze maak je zelf, niet wij.

dit

Ik heb mijn ex een poos niet meer gevolgd en vervolgens na maanden weer wel. Op dit moment weer niet, omdat ik mij ergerde aan zijn posts haha. Hij liked ook iedere keer iets om aandacht (van maanden geleden etc). Daarom ook mijn account nu afgeschermd. Kinderachtig gedoe op je 20ste…

Maar meid, je moet doen wat je zelf wilt! Als jij hem wilt volgen, kan dat gewoon:) Het betekent natuurlijk niet dat je hem terugwilt.

hi,

Aan de ene kant kun je hem ontvolgen omdat je niet meer om hem geeft maar ja dan zul je het nog af en toe zien langs komen en dan zul je stiekem naar zijn profiel kijken. En als het je echt niet meer interesseert dan maakt het eigenlijk niet uit wat je doet maar blijkbaar boeit je dat wel nog iets dus zou ik hem even uit je systeem proberen te werken en dat betekend ook op sociale media. Maar eigenlijk wat je doet maakt niet uit… Het is waar jij je het beste bij voelt.

x
hoop dat je er iets aan hebt en succes!!!