Ex... nieuwe start?

[i]Haaii allemaal ,
Ik heb een vraagje aan jullie. Ik zit namelijk met een probleempje en vraag om jullie hulp. Er is een jongen die ik wel leuk vind maar het is zeg maar mijn ex van 4 jaar geleden en ik weet niet of hij mij ook leuk vind. Hij komt meerdere keren per week bij mij langs en dan blijft hij een paar uurtjes. We geven elkaar kusjes en hij wil zoenen maar ik niet want dat gaat me te snel. Hij zegt dat hij van me houdt maar hij praat soms ook over andere meisjes(de laatste tijd haast niet meer) Hij zegt van alles dat ik en hij echt wat moeten nemen maar ik ben toch bang dat 't dan om iets anders gaat want daar praat hij ook wel is over. En als ik dan zeg het gaat aleen om sex , zegt hij dat is helemaal niet zo. Maar ik weet niet of ik hem moet geloven want hij heeft me al meerdere keren pijn gedaan. Maar dan mijn vraag : moet ik hem vertrouwen? moet ik hem geloven? en vind hij mij leuk? Of is het allemaal nep wat hij zegt ?

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen…
En willen jullie mij echt proberen te helpen en niet van die rotte reacties plaatsen?

alvast bedankt.
xMe [/i]

Vergeet hem. Hij is je ex voor een reden.

Nou, als hij echt van je houdt, dan zal hij er wel begrip voor hebben dat je alles niet zo snel wilt doen.

Hij is niet voor niks je ex… Ooit werkte het niet meer…

En mocht je besluiten wel verder met hem te willen, zou ik heeeeeel lang wachten met seks, echt tot je er zelf klaar voor bent, weet je ook meteen of het daar om draait of niet…

heb je titel even aangepast, zo is het duidelijker waar dit topic over gaat…

“Iets nemen met je ex, is net als hetzelfde boek opnieuw uitlezen”

Oftewel: Je weet al hoe het gaat aflopen…

Ja dat is waar , maar kan ik hem geen kans geven?

^Dat kun je doen. Maar het is al een keer fout gegaan tussen jullie, ben je niet bang dat het om dezelfde reden weer fout gaat lopen?

^Nee eigenlijk niet , want toen was het omdat we allebij gingen puberen en heel irritant tegen elkaar deden, echt kleuters waren we :blush:

Dat is toch geen reden om het uittemaken? omdat je in de pubertijd komt.

Je weet je keuze volgens mij al, en je wilt alleen bevestiging van ons. Kan dit kloppen?

uhm ex van 4 jaar geleden?
toen was je 10… dat noem ik geen ex?

Nee ik wil geen bevestiging , ik wil weten of het een goed idee is en ik hem kan vertrouwen.

^ Is voor ons nogal moeilijk om te zeggen omdat wij hem niet kennen :’)

Zeg eerlijk wat jij wil en vraag of hij dat ook wil.
En in de meeste gevallen is opnieuw beginnen met 'n ex geen goed idee maar 't is 4 jaar geleden. Mensen worden wel wat volwassener…

je kan hem nog een kans geven, maar stel wel duidelijke grenzen voor jezelf en houd je vast aan die grenzen, laat dus niet over je heen lopen

Haha dat dacht ik ook gelijk!

zo zie ik hem ook eigenlijk niet meer…
Maar ik zette het er toch bij

Ik zit in dezelfde situatie… en ik weet ook niet wat ik moet doen x:

Ik geloof wel in terug gaan met een ex. Ik zie dat juist als iets wat echt wat betekend. Maar nou is het jouw ex van al 4 jaar geleden, weet ook niet wat jullie hadden en voor hoelang. Maar je kunt het altijd proberen… Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
Ik ben na 4 maand weer samen met mijn ex, daarvoor hadden we 3,5 jaar. En het gaat eigenlijk wel goed, we hebben geleerd van onze fouten, en we hebben natuurlijk altijd een ‘puber-relatie’ gehad en worden nu beide volwassen, dat is een groot voordeel. En als het goed komt, stel seks zo lang mogelijk uit, als hij echt bij je wilt zijn omdat hij van je houd, dan kan hij best even wachten toch? Is een mooie test