Ex niet kunnen vergeten (lang verhaal)

weg

Ik herken dit eigenlijk wel een klein beetje. Je moet ook blij zijn dat je even je verhaal zo kwijt kan :slightly_smiling_face: dat lucht altijd heel erg op.

WOW heftig lang verhaal main.

ok wow ik heb nog niet het hele verhaal gelezen maar serieus aan je onderbroeken ruiken WTF IS WRONG WITH HIM. ik ga nu verder lezen

Ok en hij zegt voor de grap dat hij HIV heeft? Die jongen komt bij mij over als een psychisch gestoorde jongen hoor:S Ach weet je wat het is, wees blij dat je het uitgemaakt hebt, of het nu te lang heeft geduurd of niet, het is nu over. En ook al ben je blij dat je van hem af bent, zoiets moet je altijd verwerken en dat gaat tijd kosten. Geloof me over een poosje dan voel je je nog stukken beter;)

weg

Zo. Wat een verhaal…
Sterkte.

wat een mafkees zoals hij overkomt in je verhaal. ik denk dat het met de tijd minder wordt, dat je hem nu niet kan vergeten. succes (:

Uiteindelijk heb je het uitgemaakt dus zit er zo niet mee in. Ik geef wel toe dat eerder beter was, maar al bij al, je hebt het uitgemaakt. En dit keer definitief. Wees nu blij :slightly_smiling_face: denk er niet meer veel over na.

Jeetje wat een verhaal! Ik heb het helemaal gelezen, je schrijft wel ‘leuk’ (niet echt het goede woord voor dit verhaal, maar ik kan niet op het woord komen… ik bedoel dat het gewoon lekker leest :stuck_out_tongue:)
Maar wat een aparte jongen…
Je schrijft ook ‘Ik heb nog iedere dag spijt dat ik het niet veel eerder uit heb gemaakt, dat ik het ooit zover heb laten komen en dat ik niet gewoon duidelijker heb laten merken wat ik vond.’ Maar daar moet je geen spijt van hebben. Je was toen verliefd, en liefde maakt blind. Bovendien gaat het spijt hebben af van de tijd waar je ook weer blij en gelukkig kan zijn, zonde dus!
En je kan het ook van de andere kant bekijken. Je had hem ook wéér een kans kunnen geven toen hij je smste dat hij je terug wou etc. maar dat heb je niet gedaan! Wees daar blij om en ga lekker leuke dingen met vriendinnen doen en wees blij dat je die jongen achter je hebt gelaten (:

hij is overheersend met zn ik wil bij jou zijn ook al moet jij druk leren wtf wat doet hij overdag?

weg

Ik herken me wel in jou verhaal…
al heb ik veel langere tijd vast gezeten aan een jonge, namelijk bijna 2 jaar…
we hadden de eerste 2 maanden van de relatie nooit ruzie,
maar na 1 ruzie hield het niet meer op… het ging over de kleinste dingen, hij werd zelfs na 1 jaar verliefd op iemand anders… en omdat hij me eerste grote liefde was liet ik alles toe… ik ben mijn maagdelijkheid ook aan hem verloren, waar ik nu achteraf miss best nog wel spijt van heb…maar het is voor mij nu 1 jaar geleden dat ik de knop heb omgezet en het dus uit heb gemaakt toen.

ik heb de laatste tijd gesprekken op school met een vrouw die maatschappelijk werk doet om dingen te kunnen vergeten en het een plek te kunnen geven, want ik heb heel wat meegemaakt in die bijna 2 jaar…

Wil je der best meer over vertellen maar dan moet je me maar ff een berichtje sturen, is namelijk zo lang verhaal…
Misschien helpt het je wel, dat als je ziet dat er meer mensen zijn in de wereld die het niet makkelijk hebben gehad… dat je het beter kunt verwerken…
ik voel in ieder geval met je mee!!

Ten eerste: Wat een lul.
Ten tweede: spijt komt altijd te laat.

Goed dat je het van je afschrijft! ik hoop dat het helpt bij het verwerken er van.

Wow wat een lang verhaal.

Maar het is niet zo raar dat je het zolang door hebt laten gaan, je was toch verliefd. Je wilde gewoon iemand die van je hield en waarmee je gelukkig was, en een gedeelte van de tijd was hij ook zo. Hij heeft je verkeerd behandelt en je verdient echt stukken beter, maar dat betekent niet dat je jezelf moet verwijten dat je het zolang door hebt laten gaan. Jij voelde je op dat moment gewoon niet goed om het uit te maken, je vriend belazerde je ook als het ware door steeds sorry te zeggen en daarna je weer te negeren/te kutten. Het belangrijkste is dat het nu uit is, dat het tot je doordringt en dat je nu gelukkig bent (: Blijf niet te lang erin hangen.

weg

Mijn verhaal met mijn ex is misschien niet zo extreem, maar ik vind ook achteraf dat ik soms zo stom gehandeld heb en meer voor mijzelf had moeten opkomen. Ik liet mij ook wel eens ompraten, om toch weer door te gaan met de relatie etc. Spijt heb ik niet, dat vind ik zonde van mijn tijd. I wanna live with no regrets, ik zie het alleen als een ervaring rijker. Een ezel stoot zich geen tweede keer aan dezelfde steen, het is gebeurd en ik laat het niet nog eens zo ver komen. Probeer het achter je te laten, zie het als een gesloten boek en ga verder. Je hebt nu de kans om gelukkig te zijn en te genieten, dus doe dat zeker ook!

weg

Dit verhaal doet me een beetje denken aan mijn ex, die was ook getikt.
Niet dat hij aan m’n onderbroeken rook ofzo (wtf?) maar hij loog ook over heel veel dingen. Ik ben blij dat ik van die kerel af ben, iedereen zegt me nu ook dat ik veel vrolijker ben en dat ik weer van alles kan genieten.

Je hebt goed gehandelt, je zal wel snel over hem heen zijn nu.

Heftig verhaal. Als je maar onthoudt dat jij niks verkeerd hebt gedaan. Ook heb je ervan geleerd, heel veel sterkte met het verwerken ervan!