Ex na 2 dagen al verliefd op een ander

Hallo, ik ben 15 jaar oud en mijn ex vriendje is ook 15.
We hadden een relatie van 4/5 maanden en zijn uitelkaar gegaan nog geen week geleden.
Nu is hij na 2 dagen al verliefd op een vriendin van hem geworden (hij ging Ookal met haar om toen ik nog een relatie met hem had). Nu vraag ik me af: of hij ooit wel echt van me gehouden heeft? Want is het normaal na een relatie van paar maanden meteen naar een ander meisje te gaan? ps tips voor liefdesverdriet zijn ook altijd welkom…

Houden van lijkt mij een groot woord hier.
Ook maakt het vrij weinig uit of je dit zou weten. Het is uit dus je gaat er toch niks mee opschieten.
Geen contact, afleiding en vooral niet druk maken over zulke zaken.

Dat kan gebeuren ja, zelfs na relaties van een paar jaar komt dat voor.
Verandert niets aan de gevoelens die hij toentertijd voor je had. Hoe dan ook: eens met de reacties hierboven. Het is uit, dus het heeft geen zin om je hier druk om te gaan maken, dat verandert niets en je gaat je er alleen maar rot om voelen.

Gevoelens zijn een raar ding. Soms is er zo’n klik met iemand dat je snel verliefd word, daar kun je niks aan doen.

Dit ja.

Als je ex na twee dagen al een ander heeft is dat natuurlijk een naar gevoel. Ik weet nog heel goed dat mijn ex na twee of drie weken al een ander had, en dat was ook nog eens een vriendin van mij. Wat was ik daar kapot van, zeg.
Het beste is gewoon er niet aan denken: Sla een voorraad ijs en chocolade in en houd een meidenavond met je vriendinnen. Sterkte! :heart:

:bowing_man:

Als mijn ex na 2 dagen al verliefd zou zijn op een ander zou ik dat ook heel vreemd vinden, een vriendin van mij heeft dat ook gehad, en hij had letterlijk na 2 dagen al een nieuwe vriendin…

sommige jongens lijken geen gevoel te hebben en lopen alleen hun pik achterna, oftewel gewoon nog niet klaar voor een echte relatie :slightly_smiling_face: