Ex missen.

Hallo,
Het is nu ongeveer 4 maanden uit met mijn ex en ik blijf hem nog steeds missen… Ik ben 16 jaar en hij is 19. Hij had het uitgemaakt, omdat zijn er gevoel niet meer was maar hij wist niet goed hoe… samen hebben we er nog over gepraat en kwamen we er wel achter dat we verschilden van elkaar. We hebben trouwens 3 maanden gehad. Ik werk elke zondag met hem, dus ik spreek hem sowieso elke week. We hebben best leuke gesprekken en het voelt nog best vertrouwd tussen ons, wel is praten nog op whats app. Ik blijf door dit nog altijd hoop hebben… En ik ben zo bang dat nog zo lang gaat duren tot ik over hem heen ben. Help? Zou hij het gevoel nog terug krijgen? Ik vraag het me wel echt af of hij nog wel is aan mij denkt of nog een
Zwak voor me heeft… Ik ben gewoon hopeloos.

Xxxx tips? Raad?

Hij heeft het niet voor niks uitgemaakt. Dus ik denk dat het echt over is. Je kunt proberen afleiding te zoeken met vriendinnen of een andere vriend zoeken.

Als je zoveel nog samen doet is het denk ik normaal dat je hem leuk blijft vinden.
Je moet echt afstand nemen, anders lukt het je nooit.

Je hoort vaak tijd doet wonderen, maar dit is niet zo. Tijd doet niets voor je als je zelf stil blijft staan in je gedrag. Het gaat er dus om wat je doet met die tijd.

Mijn advies aan jou (en alle andere meiden die nog blijven hangen in hun gevoel voor een ex) is om lekker contact te hebben met andere mensen en ze te leren kennen. De kunst is om je zelf af te leiden met iets nieuws. Omdat het in jouw geval om een jongen gaat dus jezelf af te leiden met contact met een andere jongen. Hier hoef je niets mee te doen, je kunt er ook gewoon lekker mee kletsen. Maar blijf jezelf afleiden. Doe veel met je vriendinnen. Niets is zo zonde als je tijd verspillen aan een oude geliefde. Blijf onthouden dat het niet zomaar uitging.

Ik zou het contact (via whatsapp dan) met hem eventjes verbreken, en alleen af en toe in de winkel met hem praten.

Verder, zie reacties hierboven! Afleiding zoeken helpt altijd.

Maar zou hij mij nog wel is missen? Van die momenten?

jullie zien elkaar elke zondag. misschien kunnen jullie goeie vrienden zijn dan mis je hem iets minder.

Je kan niet van een op andere dag je gevoelens veranderen. Kennelijk betekende hij veel voor je.

Als je een vriendschap wil opbouwen, zal je eerst afstand moeten nemen. Dat je hem ziet op werk is vervelend, maar je kan dit zakelijk houden. Zeg het hoognodige, want jij moet hier overheen, hij was het kennelijk al.

Ik denk niet dat hij het weer zou willen proberen, ik weet het fijne er niet van, maar als hij de moeite neem om een gesprek aan te gaan over waarom het NIET werkt, dan houdt het gewoon op. Je zult het moeten gaan accepteren en daarvoor heb je afstand nodig.

ik begrijp dat je nog hoop houd,maar je moet toch echt veder met je leven
waarom is het uit?omdat je zelf al zei jullie verschillen vanelkaar.

je kan altijd nog leuke samen hebben waarom niet?maar of hij nog relatie weer wilt misschien?het zou zo maar weer zo kunnen jullie ging niet vervelend uitelkaar.

het kan altijd nog,een break-up wil niet het einde betekenen?wie weet er is nog hoop