Ex met ander meisje

Heey girls,

Het is nu zo’n 3 maanden uit met mijn ex en eigenlijk gaat het de laatste 2 maanden heel goed met mij. Ik denk bijna niet meer aan hem en heb ook al een nieuwe jongen leren kennen die ik heel leuk vind. Maar nu komt het, ik heb hem gisteren na 2 maanden weer gezien omdat we een feestje hadden van gemeenschappelijke vrienden. Hoewel hij steeds tegen mij had gezegd dat hij heel graag vrienden wilde blijven met mij en graag met me bleef praten op whatsapp, heeft hij me de hele avond compleet genegeerd! Er was ook een ander meisje dat de hele tijd om hem heen hing. Ik voelde me hier onverwacht ineens zo rot over, dat ik maar ben weg gegaan. Maar nu wil hij gewoon weer ‘gezellig’ praten op whatsapp alsof er niets aan de hand is. Wat moet ik doen? Tegen hem zeggen dat ik hem helemaal niet meer wil zien? Toen ik hem niet zag ging het immers prima met mij. En is het normaal dat ik ‘jaloers’ en verdrietig word om hem met een ander meisje te zien of betekent dat dat ik er toch nog niet helemaal overheen ben?

Ik zou vragen waarom hij je negeerde gisteravond. En ja, die gevoelens zijn denk ik wel normaal hoor. Iedereen gaat zich een beetje anders voelen als ze hun ex weer zien.

Nouja, ik vind het niet prima, want ik vind niet dat je vrienden kunt zijn als je elkaar in het echt negeert. Natuurlijk snap ik dat hij het moeilijk kan vinden, dat vind ik ook wel een goede reden. Maar ik weet niet wat zijn reden is, ik vemoed dat als ik het hem vraag hij gewoon zegt dat hij met andere mensen wilde praten of dat het wel meeviel oid. De enige manier om daar achter te komen is door het te vragen natuurlijk…

Je iets zeggen in de trend van ‘jammer dat we gisteravond niet gepraat hebben’?