ex logeert bij hem, hij flirt met mij..

kijk het zit zo:
er is een hele leuke jongen, die ik van school ken.
ik heb hem op hyves&msn en heb ook z’n nummer.
maar het is sinds maandag uit met z’n ex.
hij flirt ook met mij nu, sinds het uit is.
maar nu gaat zijn ex waarschijnlijk bij hem slapen dit weekend…
wat moet ik doen? ik wil dat hij voor mij gaat ofzo :$!
jaloers&domheid heerst bij mij, iknow :$.

Dan is hij blijkbaar nog niet over z’n ex heen ofzo. ik weet het niet maar het lijkt me niet dat je zomaar weer bij elkaar gaat slapen als het net uit is? of zie ik dat nu verkeerd in. nya ik zou dr verder niet veel meer mee doen met die jongen, gewoon laten gaan denk ik…

dankje voor je reactie (:
zal ik het hem gewoon vragen? $:

Laat hem gewoon gaan
Duidelijk voelt ie nog wel wat voor z’n ex, je kan het hem niet dwingen, wacht het eerst maar eens af voordat je er tussen gaat stoken

Eerst afwachten =)

Nou, ik vind het niet normaal dat zijn ex bij hem blijft slapen dan hoor… Maar dat moet je zelf weten.

ja het is dat je niks met hem hebt, beetje raar als je boos naar hem toe gaat :]

afwachten denk ik.

kzou het hem ook niet vragen, ik denk dat het het beste idd is, om af te wachten en te kijken hoe het tussen hun gaat. want zoieso zijn hun nog niet klaar met elkaar als ze bij elkaar blijven slapen… afwachten dan maar…

Hmm ik bleef ook nog wel eens bij mn ex slapen toen het al lang uit was. Ik weet niet of hij op dat moment iemand anders zag/flirten.
Maar als ik denk aan wat ik zelf nog deed met mn ex denk ik niet dat jij dat leuk zou vinden als hij dat met haar zou doen. Maar dat ik dat deed betekend natuurlijk ook nog niet gelijk dat hij dat doen met zijn ex.
Persoonlijk zou ik het hem gewoon vragen wat die nou wil.

Zet die gozer toch lekker aan de kant.
Jullie flirten toch alleen met elkaar?
Ik zou een andere leuke jongen zoeken.
Ook niet naar hem toe gaan gewoon; vrienden. Klaar, punt.
Hij is nog niet over zijn ex heen…

Wijziging: je kan wel altijd vragen wat hij nou eigenlijk van je wilt :wink:
Duidelijkheid is altijd handig, toch? :slightly_smiling_face:

Je hebt niks met hem en het is net uit met zijn ex, dus je hebt niks te zeggen over wat hij wel en niet doet.
Het is niet dat hij je trouw beloofd heeft ofzo, dus hij mag gewoon doen waar hij zin in heeft.
En kan me niet voorstellen dat hij nu alweer voor een ander zou willen gaan terwijl het net uit is, dus zou er ook maar niet te vel van verwachten als ik jou was.