ex lag in het ziekenhuis :o

mn ex stuurde mee 2 weken geleden een sms of alles ok met me was, maar ik was op reis.
ik stuurde em zo snel mogelijk terug maar hij antwoorde maar niet, dit vond ik zo raar tot ik op een een sms van em kreeg waarin stond : sorry dat ik niet meteen terug stuurde maar ik lag in het ziekenhuis…
ik was zo in shock dat ik em sms’sen bleef sturen met de vraag: wat is er gebeurt, maar hij stuurt niet meer terug…
ik maak me echt zoo’n zorge,

bel hem?

Ga naar hem toe?

Bel hem op of ga langs

Net als iedereen: bel hem én ga langs én sms hem :’]

Langsgaan.

idd langsgaan

wil je wel vertellen wat er nou eigenlijk met hem is als je dat weet. ik ben mede bezorgt zegmaar

oh das erg!! een vriendin van me lag ook ooit in het ziekenhuis en die kon ik niet bereiken omdat ze haar mobieltje niet mocht aanzetten in het ziekenhuis, dus het beste wat je kunt doen is langsgaan , en informatie zoeken bij de ouders ( kamernumer,afdeling, wat er gebeurt is…)

ten eerste moet je je sms goed lezen
“ik lag in het ziekenhuis”
hij ligt er dus niet meer. dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat 't nu weer goed is. of hij is dood. maar dat lijkt me sterk.
Dus ik zou gewoon naar vrienden van hem bellen of ouders ofzo. die weten 't vast wel.

hij woont heel ver van me… :s
ik doe er ongeveer anderhalf uur voor om tot bij hem te geraken, en als hij niet trg sms’st dan kan ik toch ook niet weten waar hij ergens is he…

ja, maar, je kunt hem toch nog bellen?

Wat hun boven me allemaal zeggen =)

Bel hem gewoon, zoek z’n huisnummer op desnoods. Zoek contact met goede vrienden van hem.

bel zn ouders…