Ex is teleurgesteld in me.

Gister ging ik uit. En mijn ex én mijn crush gingen naar hetzelfde café. Nu heb ik met mijn crush gezoend, en blijkbaar is dat gebeurt vóór de neus van me ex. Ik had zelf niet in de gaten dat hij daar stond en had het ook NOOIT express willen doen, echt niet. Maar nu denkt hij dus wel dat ik het express deed om hem jaloers te maken, en hij is teleurgesteld in me. Wat nu? Please help! Thanks xxxx

Nou niets, het is je ex.

Ik ben het met Moonstone en nog iemand anders waarvan ik de naam even niet meer weet eens. En anders kan je nog met hem gaan praten en zeggen dat je het niet wist. Dan zal hij je wel geloven toch? En als hij niet wil luisteren, dan maakt het toch niet zoveel uit? Als hij niet naar jou wil luisteren, dan zou je ook niet meer je hoeven bewijzen aan je ex, toch?

Maar vind 't best klote, als hij met die gedachte rondloopt, omdat het niet de waarheid is. ;(

Dan zeg je toch gewoon dat je niet door had dat hij daar stond? Hij moet zich niet zo aanstellen met z’n teleurgesteld hij is je ex niet je vriendje.

@ensoleille
Ik kan wel zeggen dat ik 't niet wist, maar dat zal hij echt niet geloven… maar je hebt wel gelijk, het zou me eigenlijk niks uit moeten maken. Maargoed thankyou xx

Als hij je toch niet zal geloven, waarom zou je moeite doen :’)
tis zijn keus dat ie zo over jou denkt maar het is je ex, dus hou je er niet mee bezig.

het is maar je ex, hij moet ook verder met zijn leven, en je gaat niet dood als je je ex met iemand ziet zoenen. je hoeft je echt niet meer met hem bezig te houden, het is over tussen jullie en hij moet daar maar mee leren leven.

jaa. vertel hem dat je het niet expres deed.
& je kan toch niet rekening houden met iedereen!

Lekker belangrijk wat je ex vind. Als die crush straks misschien je vriendje is hoef je toch ook geen rekening te houden waar je ex is, en of hij het misschien wel ziet…

Jullie zijn niet meer bij elkaar, waarom zou 'ie dan teleurgesteld moeten zijn?
Hebben jullie wat afgesproken dan ofzo?
Ik zou gewoon zeggen; who cares about my ex?
Als jij verder wilt met je leven moet hij dat accepteren (:

Het is natuurlijk je ex, dus ik zou me er niets van aantrekken. Maar opzich snap ik wel dat ie zich kut voelt, zou t ook niet echt prettig vinden als mn vriendje het uit zou maken en hij de volgende dag voor mn neus met een ander liep te zoenen.

Hij moet maar accepteren dat hij je ex is, niet je vriend.

Idd, hij moet niet zo huilen. Jullie hebben niets meer dus je hebt het recht om met iemand anders te zoenen.

waarom zou je ex teleurgesteld zijn in je? het is niet voor niets je ex, je mag dus ook best met je crush zoenen.

hij wil gewoon dat je je vervelend gaat voelen. echt gewoon niks van aantrekken!