Ik heb 6 jaar iets met mijn ex gehad, dit is sinds een half jaar uit. Na 2 weken had hij al een nieuwe vriendin, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je dan al over iemand heen bent. Ik heb het er nog steeds moeilijk mee. Vinden jullie het normaal dat iemand al zo snel iemand anders heeft?
Hii,
Hij is waarschijnlijk nog nooit eerder door een break-up gegaan. Dit is misschien zijn manier om alles te verwerken. Naar mijn mening niet de beste manier. Zeker omdat jullie zó lang een relatie hebben gehad.
Ik zeg het niet graag maar er is een ook kans dat hij dit meisje al tijdens jullie relatie leuk vond en daarom zo snel al weer verkering heeft.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Liefs,
Het ligt natuurlijk ook heel erg aan hoe de break-up is verlopen. Misschien was het voor zijn gevoel al een hele lange tijd over voordat het écht over was. Ik denk niet dat wij hier echt over kunnen oordelen. Verder zou ik me er ook niet meer mee bezig houden, het is over tussen jullie dus richt je op jezelf en niet op hem
Wat is normaal. Sommige mensen zijn meteen al over een relatie heen, anderen doen er jaren over. Naar mijn mening is er niet zoiets als ‘te snel’ een andere relatie hebben. Dus nee, ik vind het niet gek eigenlijk. Misschien was hij voordat het uitging al klaar met jullie, om het zo maar te zeggen. Het betekent ook echt niet dat hij niets om je gegeven heeft of niet van jou gehouden heeft.
Maar zoals Lavender zegt; focus je op jezelf en niet op hem. Jullie relatie is over en hij is verder gegaan, wat maakt het verder uit wat hij doet met zijn leven? Laat hem los en richt je op jezelf
dit
ik was al verliefd op een ander aan t worden en het proces van uitmaken/afsluiten duurde vrij lang.
ik was binnen 2 a 3 weken ook weer aan het daten.
Dit precies; je weet niet hoe hij het ervaart en ik denk ook niet dat dit maar iets zegt over hoeveel hij van je hield.
Een vriendin van mij is ook na een lange relatie (circa 4 jaar) weer snel in een nieuwe ‘gevallen’. Niet omdat de break-up niet hartverscheurend was of omdat ze niet van haar ex-vriend hield, maar gewoon omdat er toevallig toen iemand nieuw op haar pad kwam en ja, het gebeurde gewoon zo.
Mwah… Ik heb het na 5,5 jaar uitgemaakt, omdat mijn gevoel al een langere tijd over was. Na een maandje was ik ook weer aan het daten *geen relatie though*. Voor mijn gevoel was het namelijk in mijn hoofd ook al ‘klaar’ en soort van afgesloten. Maar ik snap dat het voor de ander heel lastig moet/kan zijn.
Als hij het heeft uitgemaakt, was hij er waarschijnlijk wel aan een tijdje klaar mee. Misschien wel uitgemaakt omdat hij op haar verliefd geworden was en hebben ze nog 2 weken gewacht om het ‘officieel’ te maken.