Ex heeft een ander...

hey allemaal,

Ik zit best wel met iets en ik wil jullie om hulp vragen. Het is nu bijna 2 jaar uit tussen mijn ex en ik en ik heb nu al een jaar een andere vriend. Een paar dagen geleden kreeg ik van een goede vriend te horen dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft. Eerst dacht ik: oke het boeit mij niet echt. Maar langzaam begon ik er steeds meer over na te denken, ik begon het echt stom te vinden. Ik heb zelfs op zijn en haar Facebook gekeken en het was inderdaad ‘Facebook officieel’. Het meisje was best wel knap en ik ken der vaag van gezicht.

Nu vind ik het super raar dat ik er zo mee zit dat hij een ander heeft, ik denk er constant aan en het geeft me echt een k-t gevoel als ik er aan denk dat hij nu allemaal dezelfde dingen doet met haar als hij altijd met mij deed. Ik ben ook heel gelukkig met de vriend die ik nu heb, dus ik snap niet dat ik mij zo voel. Het is overigens uit gegaan omdat ik hem niet helemaal vertrouwde en toen ik het uitmaakte had ik nog steeds gevoelens voor hem.

Heeft iemand dit misschien ook gehad? En hoe ben jij hier mee omgegaan?
(ik ben 20 trouwens)

Niet meer op zijn of haar Facebook kijken. Het is niet alsof hij heel snel weer een ander heeft na jou, dus om eerlijk te zijn vind ik het een beetje gek dat je er nu nog steeds mee zit. Het is al een hele tijd uit en jullie zijn allebei verder gegaan met jullie levens. Gewoon niet meer op Facebook kijken en doorgaan met je eigen leven.

Ik vind het helemaal niet raar dat het je iets doet, maar je moet inderdaad gewoon niet op facebook kijken en verder gaan met je leven. Je hebt een relatie met die jongen gehad, zoiets blijft gewoon bij je, maar dat wordt veel minder naarmate de tijd vordert. Komt goed. :slightly_smiling_face:

a joh,laathem lekker. En niet meer op hun Facebook kijken. Jij doet toch ook dingen met je huidige vriend die je vroeger ook met je ex deed? zo gaat dat nu eenmaal. Dat het raar aanvoelt is trouwens wel normaal haha, maar gewoon niet met hen bezig zijn dan komt het wel goed.

Bedankt voor het antwoorden allemaal! Ik denk dat ik gewoon best wel moet wennen aan het idee… En ik moet ook zeker niet meer op zijn en haar Facebook kijken idd ::slightly_smiling_face: