Ex, goede vriendin &jij

Een goede vriendin van je, krijgt het met je ex en verzwijgt dit een tijd lang voor je.
Wat vind jij? Vind je het oke dat ze zonder jou het te laten weten met hem gaat of vind je bijvoorbeeld dat het echt niet kan?

Laat het weten!

Persoonlijk, vind ik het wel oke. Zolang ze er maar eerlijk over zijn en het gewoon direct zeggen. Alhoewel, als het een ex zou zijn waarmee je allemaal dingen hebt meegemaakt/onwijs lang mee hebt gehad zou ik er wel moeite mee hebben.

Ik vind dat ze het op voorhand moet vertellen, of ‘vragen’. Uiteindelijk doet ze zelf wel wat ze wil, natuurlijk. Maar als ze het achter je rug doet en het dan zelfs verzwijgt weet ik niet of het zo’n goede vriendin is.

ligt eraan wat voor ex,
als het gewoon niet serieus was en maar voor even zou ik het niet zo erg vinden,
maar stel ik heb echt 2 of 3 jaar met hem gehad en zij heeft ineens met hem dan zou het me denk ik wel raken ja!
ligt helemaal aan de situatie.

ik vind wel dat ze het dan eerst aan mij moet vragen wat ik ervan vind en of ik er moeite mee heb.
Dan kan ik altijd nog zeggen van ja is goed, of nee pas op met hem. En ik ben niet de beroerdste om snel die laatste te zeggen als hun het leuk hebben samen why not ?

(al ben ik niet bang dat als ik een ex heb mijn beste vriendin met hem neemt want we vallen op verschillende jngens (: )

Hmm… ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen. Ook al is het je ex. Hij heeft ‘intieme’ momenten met jou gedeeld en op deze manier komt hij toch nog zo met je in aanraking (via je vriendin).

Ik vind het niet kunnen, ook niet als ze het eerlijk zou vertellen.

xD woow ik gelijk denken aan trio.
anyways, ik vind dat ze dat zou moeten vragen. als die ex niets voor jou betekend heeft, dan kan het. zodra hij echt een plekje in je hart heeft/had, vind ik het absoluut niet kunnen.

Ik vind het een dikke NO als ze het verzwijgt…
Als ze wat met mijn ex wilt, dan kan ze dat gewoon zeggen. Wat geweest is, is geweest en ik zou het oneerlijk van mezelf vinden om nee tegen haar te zeggen alleen omdat het mijn ex is…
Dus ik vind het zelf in principe ok, zolang ze het maar niet stiekem houden.

Ik zou echt kwaad worden op die vriendin (dat ze het had verzwegen), het is gewoon een dikke naaistreek :confused:

Ik vind het echt niet kunnen