Ex-friend stress

Geen idee of het eigenlijk onder “school” valt maar ik zit er best mee.

Toen ik in de 2e zat kreeg ik een super lieve vriendin, we waren ook al snel beste vriendinnen.

Nu in de 3e is dat wel anders, begin van het jaar waren we nog wel chill totdat ik blijkbaar in haar ogen iets fout deed.
Blijkbaar had ik gezegd dat ik niet meer met iemand om zou gaan en dat dus toch deed.

Oke ik snap dat dat irritant is maar ze deed precies hetzelfde. Ze zei " dat meisje stalkt me en is echt een pedo" en een paar dagen later zijn ze ineens close met elkaar.

Ook zit 1 van haar beste vrienden van een andere school nu in mijn klas.
Als zij boos is loopt hij dus te stoken waardoor ze nog bozer op me wordt.

Ik heb niet veel vrienden op school * ook niet veel mensen waar ik vrienden mee wil worden"
Ik heb wel 1 hele goede vriendin maar die liep sinds vorige week vrijdag ook ineens als een hondje achter haar aan en negeerde me keihard.

Ik vindt het heel naar dat ik constant maar weer sorry moet zeggen en ze het steeds maar niet goed vindt, het is ook best raar dat ze om zoiets kleins een hele vriendschap verpest.

Ik zit er heel erg mee, ik hoef onze vriendschap niet terug als ze zo doet maar ik wil gewoon niet dat ze mijn vrienden letterlijk afpakt en me zo vaak sorry laat zeggen.

Wat moet ik doen want Door dit heb ik dus geen zin meer in school. :frowning_face:

Wat kunnen mensen toch vervelend zijn.
Ik zou inderdaad beginnen te stoppen met sorry zeggen. Want 1x is wel genoeg.
Verder vinden de meiden het kennelijk een beetje leuk om je te pesten.
Probeer eens andere vrienden of vriendinnen te maken op school en laat die mensen lekker vallen!