Ex-flow terug

Hee ,
Ik wil mij ex-flow terug , hij heeft nu met een ander … En we hadden bijna tot dat er wat gebeurde en daarna kreeg hij met haae :relieved: heeft iemand tips om hem terug te krijgen ik wil een nieuwe start maken . Liefss

Zolang hij met haar heeft is hij verboden terrein.

Wat is er gebeurd dan?

Als hij niet wil dan wil hij niet… Maar ik zou zelf proberen om te laten zien dat ik leuker ben dan dat andere meisje, door bijvoorbeeld extra aardig te zijn.

Dat wat er is gebeurd was niet leuk , ik hou dat liever prive …

Maar wat moet ik minstens proberen … ?

Je moet niks proberen. Hij is niet voor niks met dat andere meisje en niet met jou. Blijkbaar wil hij je niet. Zonde van je tijd en energie.

Hij zei paar weken geleden dat hij me miste , vooral wat we samen allemaal deden …

En me vriendin zei , dat het nog wel zou komen dat hij met mij zou nemen , want ik hoorde via via dat het hun geen flow meer echt hebben

Het feit dat hij met een ander meisje wat heeft geeft ook al aan dat hij jou niet leuker vind.

Dan zou ik aan hem vragen wat hij daar mee bedoelde. Bedoelt hij er niks mee, dan zou ik hem laten gaan en op zoek gaan naar een andere vent. Bedoelde hij er wel wat mee, zou je er verder op in kunnen gaan. Maar ga je niet opdringen of wat dan ook. Het feit blijft dat hij met haar is en niet met jou, en dat is niet voor niks.

Maar ik denk elke dag aan hem , dat is het probleem ! Als ik [font=Verdana]

Het klopt wel wat jullie allemaal zeggen , maar dat meisje was ook jaloers op mij omdat ik flow met hem zat en ze had wraak op mij vriendinnen genomen en op mij …

Dan heb je liefdesverdriet en moet je vooral niet achter hem aan gaan lopen. Ten eerste gaat hij zich aan je ergeren, en ten tweede kun jij hem niet vergeten. Je hoorde misschien via via dat hun geen ‘flow’ meer hadden, maar daar moet je niet vanuit gaan. Je hebt het namelijk niet van hunzelf gehoord en iemand kan zulke dingen heel makkelijk de wereld inbrengen. Ga gewoon leuke dingen, praat niet met hem op whatsapp en negeer hem gewoon. Geloof mij, op die manier vergeet iemand je iemand het makkelijkst.

Maarjaa , bedankt voor jullie meningen en tips

sorry hoor maar wat the fuck is ‘‘flow zitten’’

oke ik ben officieel te oud om te weten wat flow zitten is XD

heeee, ik weet echt niet meer wat ik met hem moet…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Wordt een lang verhaal, maar daar gaan we. Ik ontmoette hem in de brugklas (zit nu in de 3e) en hij vond me al meteen leuk. Ik vond hem toen totaal niet leuk, ik vond hem zelfs beetje creepy… Hij begon me steeds te appe en tegen me te praten en we begonnen elkaar steeds beter te leren kennen, ik kon met hem over alles praten. Maar toch was ik niet verliefd op hem, maar hij was wel heel speciaal voor me omdat ik gewoon een band met hem had wat ik nog nooit met iemand heb gehad. na een tijdje kwam ik erachter dat hij rookte terwijl hij me vertelt had dat hij dat niet deed, daar was ik boos over en wilde geen contact met hem. na een paar maanden begon ik hem te missen en probeerde weer contact te zoeken, dat lukte. we begonnen weer veel te praten elke dag tot laat in de nacht. ik begon langzamerhand wat voor hem te voelen, maar ik was bang dat hij weer dingen achterhield of over dingen zou liegen. Toch na een paar maanden kregen we verkering. de eerste maanden waren echt perfect, hij wilde heel graag bij me zijn en was heel lief. ik haatte roken en we kregen er vaker kleine ruzies over (achteraf vind ik dat ik er niet zo’n probleem van had moeten maken, maarja). Steeds vaker kregen we ruzie over van alles, we vonden allebei dat het moest ophouden, maar we wilden het allebei eigenlijk niet uitmaken. toch na een tijdje heeft hij het uitgemaakt. hij had daar spijt van en paar dagen erna hadden we het weer. dat ging 1 week goed, maar toen we bij een feestje waren ging het mis, met dat feestje mocht je op elkaar tekenen en ik zat helemaal vol. hij zag dat en dacht meteen dat jongens dat allemaal hadden gedaan en was heel boos. toen ging hij steeds ergens anders staan. toen ik naar huis moest vroeg ik of hij meeging (hij zou bij me blijven slapen) maar hij zei nee, ik wilde toch graag dat hij mee ging om het uit te praten en gewoon weer gezellig samen zijn. maar hij zei steeds nee, ik begon te huilen en hij schreeuwde dat ik weg moest gaan, dus toen was het heel duidelijk en ben ik huilend weggegaan. toen realiseerde ik me dat het beter is dat ik het uitmaakte en dat deed ik ook de volgende dag. na een paar weken begon hij weer contact te zoeken en zei die dat hij me miste enz. ik miste hem ook dus ik zei dat, toen was het weer zoals vroeger alsof we weer samen waren maar dat waren we niet, hij moest toen naar huis. de volgende dag vroeg ik hoe we verder moesten en toen zei hij dat hij het niet wist. en zo gaat het al de hele tijd. ongeveeer een half jaar lang. ik weet niet meer wat ik met hem moet. hij had paar weken een vriendin, maar hij is toen met mij vreemdgegaan… en toen zei hij weer de volgende dag dat hij het niet wist… 1 week later heeft hij me rond half 1 's nachts opgebeld dat hij graag met me wilde praten, ik zei dat het laat was. maar hij wilde heel graag , ik kreeg zelfs zijn moeder aan de telefoon dat hij heel graag met me wilde praten… dus ik ging maar. toen ik er was vertelde hij hoeveel hij van me hield en dat onze relaties veel problemen en ruzies hadden, maar dat dat juist betekent dat we veel om elkaar gaven. nu een paar dagen geleden heb ik gevraagd of hij wilde praten en dat wilde hij wel, ik heb hem toen gezegd dat ik duidelijkheid wil. maar er werd meer geknuffeld dan gepraat. op het einde zei hij dat we dan een andere keer het écht moeten uitpraten. ik weet echt niet meer wat ik moet doen. ik heb zo vaak geprobeerd hem uit m’n hoofd te zetten maar dat lukt niet. als ik denk dat ik hem uit m’n hoofd heb dan gebeurt er weer wat… maar het liefste zou ik het nog steeds met hem willen proberen… hoe dom het ook van me is, maar ik hou echt van hem.

Wat is flow zitten nou weer, heb dat echt nog nooit iemand horen zeggen