ex ex boyfriend?

Wel of niet opnieuw proberen met die o zo leuke ex van je, waar je stiekem nog altijd een zwak voor hebt?
Ervaringen? Wat vinden jullie?

Ligt eraan waardoor het uit gegaan is.

Slecht plan. Ik heb ervaring en dat liep slecht af :’) Maarja dat was dan ook een enorme debiel met een iq van 10

Mijn huidige vriend, was mijn ex. Uitgegaan door stevige ruzie vele ruzies gehad daarna. En toen is alles goedgekomen door een heel goed gesprek en mijn woordne die ik zei tegen hem. Ben nu heel gelukkig met hem, en we zijn verloofd :flushed:

het is niet voor niks uitgeweest maar ook niet voor niks aangeweest dus ik weet niet

Ligt er aan waarrom het uit gaat. Maar ook of jullie beide het nog een kans willen geven. Jij kan wel nog steeds wat voor hem voelen. Maar hij kan al over je heen zijn. Dus zijn verschillende factoren die een rol spelen. Ook een belangrijk deel misschien WIE het uit heeft gemaakt. Maar goed heb zelf niet echt ervaring. Soms moet je het gewoon laten en verder gaan.

Leuk! Gefeliciteerd!! :upside_down_face:

ON:
Jullie kunnen het proberen. Maar waarom ging het uit?.. Misschien dat jullie daaraan kunnen werken?

Meestal is er teveel gebeurd als je van een ex weer je vriend wilt maken. Daarom zou ik er nooit aan beginnen. Ik heb nadat het uit was met mijn ex, heel erg lang ruzie met hem gehad. Toen na een half jaar hebben we weer een keertje samen geslapen, en toen hadden we ook meteen geen ruzie meer. Maar een week later kregen we meteen weer ruzie omdat er gewoon teveel gebeurd was.

Dus ik zeg: laat een ex vooral je ex.