Ex en mijn vriend lopen me te kasjdskd'en ?

Ik vind het eerlijk gezegd raar dat je een relatie hebt met iemand die je op het vlak van vertrouwen dus eigenlijk amper kent…

Ingewikkeld verhaal. Ik denk dat je vriend er niks mee te maken heeft, kom op, dat zou wel heel raar zijn. Hij heeft daar echt geen reden voor. Trouwens, jouw ex is strafbaar als hij jouw dit heeft getweet. Doe aangifte bij de politie of meldt het in ieder geval. Zij kunnen jou helpen en hem eventueel oppakken. Blijf rustig, ik denk dat ze je echt niks gaan doen, je alleen maar bang willen maken. Zorg dat je onder de mensen blijft die je vertrouwd voor steun!

Ik zou je vriend wel vertrouwen, hij klinkt toch serieus over jou.

Moeilijke situatie zeg, blegh

Toch kun je beter wel aangifte doen, anders heb je al helemaal geen bewijs. Aangifte doen kan heel makkelijk op internet.

Wow, wat enorm veel reacties.
@ Rictumsempra en Jette: Ik ga het denk ik gewoon proberen inderdaad… Hij zegt immers van niet en een relatie zonder vertrouwen is ook niks. Bovendien is hij mijn ex niet.

@Loeloe: Ik zit niet ‘te wachten tot het fout gaat’ en in mijn ogen is hij wel een goede jongen maar zijn vrienden alleen niet. Het punt is, ik ben echt heel vaak bedrogen door mijn ex en neergehaald door mijn ex en zijn vrienden (niet door de jongen waar ik nu iets mee heb hoor) en hierdoor heb ik een beetje zo’n idee over hem en zijn vrienden… Maar ik vind het achteraf ook wel zo skjdkdj van mezelf dat ik niet besef dat mijn nieuwe vriend natuurlijk niet mijn ex is.

@Kerstkindje: Dat vraag ik me ook af. En ja, hij hoort ook niet bezig te zijn met mij… mijn relatie met mijn nieuwe vriend gaat tot nu toe goed en hier voor hadden we eigenlijk al zo’n beetje een relatie maar niet officieel en we zijn al vrienden sinds begin 2013.
Wat ik gedaan heb… Ik heb geen idee. Niemand die zo’n beetje onze relatie heeft meegekregen vanaf het begin. Het uitmaken denk ik…

@DolfijnenLovaah69: Helemaal gelijk. Maar ik was eerst al heel lang bevriend met hem maar het is nooit zo dat ik het nodig had om te weten of ik hem kon vertrouwen want ik vertelde hem nooit echt van die vertrouwelijke dingen. Hiernaast ga ik er altijd maar gewoon van uit dat ze te vertrouwen zijn en anders zou ik er vanzelf wel verhalen over horen toch?

@Summertime: Dankje! Ga ik doen

Jij vertrouwt je eigen vriend niet, dus ik zou het uitmaken. Ik vind het verhaal ook vreemd en zou er ook meer achter zoeken!

Wat eng dat iemand je dat zomaar stuurt! :sob::muscle:
Hoop dat het goed komt voor je :slightly_smiling_face:

Wat een naar verhaal… Maar inderdaad wat animalforever zegt is wel een beetje waar, ik zou het als ik jou was niet uitmaken, maar ik zou wel even bij jezelf denken wat de reden is waarom je hem niet vertrouwt… Een relatie zonder vertrouwen is niet goed!

Wat is ksjdjden?

awh je maakt je zeker druk en denkt er elke minuut aan
ik heb nooit zoiets gehad maar wel een probleem waardoor ik me nu voelde als jou. ik heb het aan niemand verteld en ben er naar een jaar weer boven op gekomen. het is een gevoel waarbij je je zelf bang maakt en de ergste dingen gaan voorspellen. dit heeft mij altijd geholpen:

Blavende honden bijten niet’ onthoud dat altijd :kissing:

Ik heb een beetje in dezelfde situatie gezeten… Mijn ex was ook (minstens) drie keer vreemd gegaan voor het uitging. Hij heeft me toen heel lang gestalkt/bedreigd. Een tijd later kreeg ik wat met zijn beste vriend, die wist wat er tussen ons was gebeurd(ik wist dus wel al meteen dat ze vrienden waren), en min of meer afstand had genomen van mijn ex.

In mijn geval is het gruwelijk mis gegaan. Maar dat kwam niet omdat hij vanaf het begin af aan ‘wraak’ wilde nemen namens mijn ex, maar pas later.
Als ik vanuit mijn situatie dus kijk, zou ik zeggen, neem afstand van je vriend (dus maak het uit). Want nu is hij misschien wel verliefd, maar uiteindelijk zal hij zijn vriend niet kunnen negeren, ben ik bang.
Maar ik ben misschien een beetje bevooroordeeld, dus tja. Lastig wel…

(oke nu ik het lees is het echt een supervaag verhaal sorry, mijn hoofd is een beetje chaotisch/moe/ziek)